Forum antwoorden aangemaakt

RE: Tegen elk aannemelijk bod glazen mandflessen

Jola, Chris bedoelde dat dit nieuw tussen de 400 en 500 kost, geen 4500,00 75,00 is erg goedkoop maar als je er ineens van af wilt denk ik dat je er heel nlij mee mag zijn. Er zijn niet veel mensen di...

In forum Vraag en aanbod

7 jaar geleden
RE: Tegen elk aannemelijk bod glazen mandflessen

25,00 per fles is nieuwprijs, dat krijg je er niet voor. Maar wat een enorme hoeveelheid zeg, gestopt met de hobby of is het geerfd? Dit zie je niet vaak. Ik weet niet of je snel iemand zal vinden die...

In forum Vraag en aanbod

7 jaar geleden
RE: Het grote BBQ Topic!

Lekker! Pakjes proef je, blik is nog erger. Bouillonblokjes gebruik ik overigens wel regelmatig. Maar dan inplaats van zout. Goede klodder room in de soep en wat kaas er over raspen.

In forum De kookhoek

7 jaar geleden

We gaan het proberen! Zaterdag komen er weer spareribs, die gaan er zondag op. En er komt een buikspek waar ik over een week Bacon van ga maken.

In forum De kookhoek

7 jaar geleden

Is het de moeite waard? Ik heb een stukje als steak getest maar dat is eigenlijk te stevig. Het snijden moet ook flinterdun gebeuren.

In forum De kookhoek

7 jaar geleden

Argentijnse Rodizio van Picanha Zoiets als dit, en dan snijden vanaf het spit. Weet nietnof de mijne er net zo lekker uit gaat zien hoor ?

In forum De kookhoek

7 jaar geleden
RE: Frambozen Schnapps van diepvries frambozen

Dat is zeker een gaaf idee! Daar maak je je gasten heel blij mee, helemaal omdag het van eigen domein is ? Jammer dat je de bbq moet overslaan, maar we zullen aannje denken! En wie weet tot volgend ja...

In forum Spirits

7 jaar geleden

Was het ook! Eindelijk de hitte van een echte wok ? mijn wokbrander in de keuken is groot, maar nog steeds niet wat de chinees in de keuken heeft staan. Maar dit werkt absoluut perfect.

In forum De kookhoek

7 jaar geleden

Dan is dit ook voor mij alleen. Kan de rest pannekoeken eten haha

In forum De kookhoek

7 jaar geleden
RE: Frambozen Schnapps van diepvries frambozen

quote author="brice3010"] Interessant! Op deze site beschrijven ze hoe met een alembic te stoken, en om dat in 2 runs te doen (stripping run en "spirit run"): Wat is daarvan de toegevoegde waarde? PS...

In forum Spirits

7 jaar geleden

Culinaire barbaren zijn het...? Ze doen maar, maak ik wat kleinere porties voor mezelf ?

In forum De kookhoek

7 jaar geleden

Dat lusten ze nog net, heb ik deze prachtige poten hier liggen sta ik Chicken Tonight voor de rest te maken. Het moet niet gekker worden ?

In forum De kookhoek

7 jaar geleden

Wil ik wel maar denk dat de rest van het gezin dat niet ziet zitten ?

In forum De kookhoek

7 jaar geleden

Zeg stokers, bij een borrel hoort toch ook een lekker stuk vlees? Of andersom, vul zelf maar in! Je maakt mij niet wijs dat ik de enige ben die met eten bezig is. Deze hobbys sluiten zo goed bij elkaa...

In forum De kookhoek

7 jaar geleden

Afscheid nemen van mijn ei, dit is zijn laatste ronde in mijn tuin. Hij krijgt een nieuw baasje. Dat baasje heeft zi'n grote broer staan. Hij wilde kleiner en ik groter. Prima deal dus!

In forum De kookhoek

7 jaar geleden
Pagina 155 / 456