Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Recept: Bruine rum (experiment) Nee hoor, maar ik bedoelde dat 5 dagen te lang is voor het begint met gisten ? Als het ruikt naar vergisting dan gist het ook. Geen zorgen over maken, komt goed. Heb je een sg meter om het suikergehal... |
In forum Spirits |
7 jaar geleden |
|
RE: Recept: Bruine rum (experiment) 3 uur zegt niks, 5 dagen is te lang. Ruikt het ook niet naar alcohol? Vaak lekt er gewoon co2 langs het waterslot of onder de rand van de emmer en gist het wel degelijk. |
In forum Spirits |
7 jaar geleden |
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat Als je wiet met Skal Bio keurmerk kunt vinden moet het lukken ? |
In forum Stel je even voor... |
7 jaar geleden |
|
RE: Hobby bierbrouwen Op een of andere manier denken beide controllers dag de temperatuur 6 graden is, maar omdat ze staan ingesteld op 4 graden blijft hij koelen, ik heb nu dus 1 fermenter op 0,6 graden en 1 op 2,8, dit g... |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
7 jaar geleden |
|
RE: Hobby bierbrouwen Mijn chiller slaat op hol ? ik heb er 2 op coldcrash staan, gaat goed zo. Kwaad kan het vast niet. Ik kan hem warmer zetten hoor, maar hij is ingesteld op 4 graden maar gaat er gewoon vet onderdoor! |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
7 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Dan is het stevig omlaag gegaan, toen ik er voor het eerst van hoorde stond hij op 330 NZ Dollar, dit is nog wel te overzien idd. |
In forum Grainfather |
7 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Ik begreep dat die controllers er al zijn in NZ, maar schreeuwend duur. Ik zie er zelf geen meerwaarde in op het moment. |
In forum Grainfather |
7 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Ik twijfelde wel haha, wordt hij lekker mals van! Gisteren vrekkensteak gemaakt, goedkope riblappen uit de supermarkt op hoog voor even op de bbq, gewoon zo mals als biefstuk en een smaak zo lekker! ... |
In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Ik hoop de volgende kip aan 't spit te kunnen bereiden. Maar deze was ook lekker. |
In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic!
|
In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Zometeen paasbrunch, geen zin in..... hoop dat ik nog ruimte over heb in mn maag vanavond... ik ga roadkill chicken maken ? Mijn medium Big Green Egg ga ik eerdaags inruilenvoor een large, daar zijn m... |
In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Hij ziet er goed uit en zeeduivel..... tja dan heb je wel een lekker stukje vis. Zeeduivel, super! Maar vraag wel filets, het uiterlijk van dat beest staat me een beetje tegen ? Ik ga weer eens forel... |
In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Lekker man! Ik heb deze week ook weer eens een pond zalm op een cederhouten plankje gedaan. De onderkant van de plank verbrand waardoor je een lekkere rooksmaak krijgt. Heel erg lekker, ergens in dit ... |
In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Dat is ook mijn slager Leon ? maar wat een gaaf ding heb je gemaakt. Wou dat ik zo handig was, maar heb 2 linkerhanden dus dat gaat hem niet worden. Het ziet er supergaaf uit! |
In forum De kookhoek |
7 jaar geleden |
|
RE: Achteraf betalen mogelijk bij Stookwinkel Whahaha dat hangt van de klant af ? |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |