Forum antwoorden aangemaakt

RE: Het grote BBQ Topic!

Ik heb hem overigens niet gekookt, gewoon mes door de kop, halveren, ingewanden er uit en knoflookolie er op. Op de vleeskant op de BBQ, omdraaien en parmezaanse kaas en kruidenboter op het vlees. Dek...

In forum De kookhoek

7 jaar geleden

Beestje was 1 kilo, maar als je hem op hebt lust je er nog wel 3 ???

In forum De kookhoek

7 jaar geleden

Ze worden toch wel gegeten, en er zijn er genoeg van. Jammer dat er zo weinig vlees aan zit in verhouding tot het pantser. Wel gaaf om eens te toen hoor. Ze waren ook uit de diepvries te krijgen maar ...

In forum De kookhoek

7 jaar geleden

Dit heb ik altijd al eens willen maken op mn ei ?? ze waren in aanbieding bij de Sligro.

In forum De kookhoek

7 jaar geleden
RE: Achteraf betalen mogelijk bij Stookwinkel

Top! Morgen in huis!

In forum Stookforum

7 jaar geleden

Dat wist ik niet, PayPal schiet het wel altijd voor me voor als ik wat koop. Dan halen ze het een paar dagen later van mijn rekening af.

In forum Stookforum

7 jaar geleden
RE: De 3e Stookforum BBQ 22 Juni, GRATIS!

Op de achtergrond hebben nog wel meer mensen toegezegd te komen hoor, ook nog een groepje van de laatste stookreis naar zweden, ik denk dat het al met al tegen die tijd nog een behoorlijke lijst gaat ...

In forum Stookforum

7 jaar geleden

Ach Cris, jij hoeft ook niets te kopen, volgens mij krijg jij altijd alles al gratis 🙂

In forum Stookforum

7 jaar geleden

Het werkt! Dus jij kunt het vanuit Duitsland gebruiken 🙂 Jammer dat het nog niet werkt vanuit Belgie. ik heb namelijk veel meer Belgische klanten dan uit oostenrijk of Duitsland, en finland is helemaa...

In forum Stookforum

7 jaar geleden
RE: Snel, goedkoop en heerlijk appelwijn recept

10 kilo is ook wel heel erg veel hoor.voor 14% heb je zo uit mijn hoofd ongeveer 2,5 kilo per 10 liter nodig. Maar dan heb ik geen rekneing gehouden met de suiker die al in het sap zit. Ik schat dat j...

In forum Bieren en wijnen

7 jaar geleden
Achteraf betalen mogelijk bij Stookwinkel

Ik ben aan het testen met de service Klarna, dit maakt het mogelijk om op rekening te kopen. Het maximale bedrag wordt door een ingewikkeld algoritme berekend, gebaseerd op leeftijd, je postcodegebied...

In forum Stookforum

7 jaar geleden
RE: Show your (wo)mancave

Hij staat er op 🙂 De foto was heel erg breed, ik heb het formaat van de originele foto in Paint nu verkleind naar 40% en dat lukt.

In forum Mijn installatie

7 jaar geleden
RE: Odin's Roggebrood Whisky. Tried and True Recipy

Leuk dat je het ook gaat maken! Wat je vandaag zag in de Grainfather was een toevalstreffer want de emmer met mash heb ik 23 mei vorig jaar al gemaakt zie ik net bij het teruglezen. Kraakheldere stook...

In forum Spirits

7 jaar geleden
RE: Al-Ambiq

Dag Jurre, dat verschilt per maat. De kleintjes van 3 en 5 liter zijn 1 mm, dat loopt op tot boven de 2 mm naarmate de ketels groter worden. De meest voorkomende dikte op ebay is 0,5 tot 0,7 mm. Vaak...

7 jaar geleden
RE: Al-Ambiq

Nee, ze worden gemaakt door Maritas, maar dan van dikker koper dan die van ebay.

7 jaar geleden
Pagina 157 / 456