Forum antwoorden aangemaakt

RE: Stel je even voor

Hoi Dirk, Je bent van harte welkom! Op omderstaande link kun je je aanmelden.

In forum Stel je even voor...

7 jaar geleden
RE: Nieuwe speeltjes!

Het ziet er heel vet uit! Kraan is geen overbodige luxe met dit gewicht. Ik vraag me wel af of je de moutkorf zelf omhoog moet trekken of dat er een truucje voor is. Zal een behoorlijk gewicht zijn al...

In forum Grainfather

7 jaar geleden

We gaan het wel horen. Ik heb al een paar keer gevraagd of iets dergelijks er aan zit te komen. Maar Grainfather en prototypes.... dat kan zomaar nog 1 tot 2 jaar duren.

In forum Grainfather

7 jaar geleden

Waar heb je de foto gevonden? Zo te zien is het op een beurs gemaakt. Ze staan nu op de CBC als het goed is. Betekent dat er ook XL fermenters moeten komen!

In forum Grainfather

7 jaar geleden

Gaaf! Hoop dat we die ook snel hier kunnen leveren. Er is al lang vraag naar een XL variant van de Grainfather, en als ik er over begin mogen ze niets zeggen. Dat zei natuurlijk al genoeg dat er wel d...

In forum Grainfather

7 jaar geleden
RE: De 3e Stookforum BBQ 22 Juni, hier inschrijven

Ik hoop oprecht dat het mij lukt te komen maar Eeuuh deze bbq kost toch een hoop euri, wordt dit door één (Jan) betaald ??? Hey Paolo, De bbq is helemaal gratis! Het enige dat ik vraag is dat ik geen...

In forum Stookforum

7 jaar geleden
RE: Gratis 500 kilo blauwe druiven

Kut ik was in Berlijn... Bel hem anders even, mischien heeft hij ze nog!Christiaan bakker, tel 0642010579

In forum Vraag en aanbod

7 jaar geleden
RE: Odin's Roggebrood Whisky. Tried and True Recipy

Idd gewoon op tijd stoppen, genoeg opbrengst t.o.v. de investering toch 🙂 Dit is ook een erg goed recept om eens te proberem 🙂

In forum Spirits

7 jaar geleden
RE: Odin's Roggebrood Whisky. Tried and True Recipy

Inderdaad voor een appel en een ei een mooie hoeveelheid heerlijke borrel. Leg toch maar wat aan de kant op wat eiken snippers en je zal zien dat je het straks wel whisky durft te noemen! Maar blank ...

In forum Spirits

7 jaar geleden

Hoi Paolo, dat zij leuk zijn! Je kunt ook ter plaatse overnachten als je een matje en slaapzak meeneemt, een tent mag ook. Dan hoef je ook geen rekening mee te houden dat je nog moet rijden.

In forum Stookforum

7 jaar geleden

Dan ben ik bang dat het overgaat. Ik moet veel thuis doen, de achterdeur wordt vervangen en ik heb nog wat dingen gepland die thuis moeten gebeuren. Ik moet de rest van de 500 kilo dan ook verwerken, ...

In forum Vraag en aanbod

7 jaar geleden

Hey Lummel, Ik kom er in mn eentje niet snel aan toe nu. Ik moet de 500 kilo bij mij neer laten zetten en echt meteen persen anders rot het weg. Ik ben bang dat ik met de rest blijf zitten. Ik hoef er...

In forum Vraag en aanbod

7 jaar geleden

Die gaan er mee stoppen Ton, dus die locatie is niet meer mogelijk ?

In forum Stookforum

7 jaar geleden

Geen idee. Mn vervoerder belde of ik hier iemand voor wist anders gaan ze de container in. Ik heb ze ook nog niet gezien.

In forum Vraag en aanbod

7 jaar geleden

Dat moet wel lukken denk ik. Maar dan wel deze week, anders gaan ze naar de klote he.

In forum Vraag en aanbod

7 jaar geleden
Pagina 158 / 456