Forum antwoorden aangemaakt

RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier!

Nou dan gaat er nu een wereld voor je open en blijft er een hoop tijd over voor andere dingen. Staat er al wat te vergisten? Een emmer van 25 liter met Turbo en 8 kilo suiker levert je ongeveer 4,5 li...

In forum Mijn installatie

7 jaar geleden

Als alles goed gaat heb je hem morgen in huis 😉 Het is een totaal andere hobby. Ik vind vogels ook erg gaaf overigens. Nooit iets mee gedaan op spreekbeurten voor de kinderen maken na dan haha.

7 jaar geleden
RE: De 3e Stookforum BBQ 22 Juni, hier inschrijven

Jammer, was leuk geweest! We kunnen geen datum prikken die iedereen past. We hebben het juist een week vervroegd vanwege de vele festivals het laatste weekend van juni. De mensen waar we dat speciaal ...

In forum Stookforum

7 jaar geleden

Daar ga je heel veel plezier van hebben! ?

7 jaar geleden
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?

Klopt, schuim trekt nog weg. De bellen zijn nog te groot he. Maar het zit ook nog geen week in de fles. Hij is wel heel erg lekker!

In forum Het Café (praathuis)

7 jaar geleden
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?

Net lekker geproefd van mijn Bio Wit ? Manometer gaf aan dat er al ruim 3 bar op de fles stond dus ik durfde het wel aan.

In forum Het Café (praathuis)

7 jaar geleden

Nim en Ijsvogel, julie staan er bij! Ik weet niet of de DJ set bij de locatie hoort of toendertijd gehuurd was voor het feest op de foto, weet jij dat Erik?

In forum Stookforum

7 jaar geleden
RE: Grainfather koppelen

Dan is er vast wel een oplossing te vinden op het internet. Gebruik je andere Bluetooth apparaten die het wel doen op de telefoon?

In forum Grainfather

7 jaar geleden

Al toe aan een nieuwe? Je hebt nu een goede reden ?

In forum Grainfather

7 jaar geleden

Dag Leon, heb je mischien nog een 2e mobiel apparaat, een tablet of een 2e telefoon? Als het daar nu ook niet op werkt denk ik dat de controlbox niet goed is. Deze kan ik dan voor je omruilen. Dit kom...

In forum Grainfather

7 jaar geleden

Bedankt Erik, ziet er goed uit! Ik heb er zin in!

In forum Stookforum

7 jaar geleden

Hmmm we zouden met zijn allen vroeg op kunnen staan en je komen bijstaan, dan ben je niet alleen ?

In forum Stookforum

7 jaar geleden

Nimrax doen we in een skibox op jouw dak, dat komt wel goed! Ik zet je op de lijst!

In forum Stookforum

7 jaar geleden

Berichtje voor Robert, waar woon jij? Dan gaan we kijken of we een lid kunnen vinden die jou mee kan nemen. Want je moet er gewoon bij zijn natuurlijk.

In forum Stookforum

7 jaar geleden

Chris, we duimen dat je er dit keer bij kunt zijn!

In forum Stookforum

7 jaar geleden
Pagina 160 / 456