Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: De 3e Stookforum BBQ 22 Juni, hier inschrijven Leuk! Ook jij staat er bij! |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: De 3e Stookforum BBQ 22 Juni, hier inschrijven Prima, dan zet ik je er nu voor 1 persoon op, aanpassen kan altijd nog! |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: De 3e Stookforum BBQ 22 Juni, hier inschrijven Kom je alleen of neem je iemand mee Erik? Dan zet ik je er bij. Fotos zou erg leuk zijn! |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: De 3e Stookforum BBQ 22 Juni, hier inschrijven Ik heb mezelf vast ingeschreven ? |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: Stookforum BBQ 2019, nieuwe locatie gezocht Iedereen bedankt voor het meedenken! We hebben een locatie! Zie vanaf nu dit topic: Dit draadje gaat nu op slot, dus inschrijven doe je in bovengenoemde topic. |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
De 3e Stookforum BBQ 22 Juni, het zit er weer op! update, de bbq is inmiddels achter de rug, blader naar de laatste paginas voor de fotos en de mooie verhalen. Zaterdag 22 Juni is er weer de jaarlijkse grote stookforum Barbecue. Iedereen is welkom. B... |
In forum Stookforum |
7 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe mogelijkheid? Gist topics op hey forum? Goed idee en bij deze geregeld! Ik heb dit bericht verplaatst naar de nieuwe categorie. Ik zal dat later met zoveel mogelijk andere gist topics ook doen. Bedankt voor het meedenken! |
In forum Gist vragen |
7 jaar geleden |
|
RE: Meergranenborrel, klaar in 1 week, Tried and True Recipy Tijden en temperaturen zijn op basis van de gebruikte enzymen, die krijgen zo de kans om het zetmeel uit de diverse ingredienten om te zetten in vergistbare suikers. Heb je geen zin daar op te wachten... |
In forum Spirits |
7 jaar geleden |
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat Ik heb inderdaad 4 zakjes gebruikt. Gewoon in een kunststofvat in het koude magazijn zonder temperatuurregeling. Het ging heel voorspoedig. Ik zou hem ook zwaar pils willen noemen, maar het is geen p... |
In forum Stel je even voor... |
7 jaar geleden |
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat Mijn witbier is gebotteld met 1 carbonationdrop per 33 cl flesje. Een paar halve liters met 2 drops per flesje. 1 halve liter met manometer en staat na 48 uur al boven de 2 bar. Mn dubbel is ook gebot... |
In forum Stel je even voor... |
7 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Ik ben mijn biertjes aan het proeven! Ik ben begonnen met een Dusseldorf Alt die al een paar dagen in de koelkast stond te wachten. Drinkt weg als een pils, maar veel meer smaak. Hergist met 4 gram r... |
In forum Het Café (praathuis) |
7 jaar geleden |
|
RE: rietsuiker melasse behoefte tjo zo vroeg al aanmelden voor rietsuiker melasse , als het zo doorgaat bestel ik wel 2 ibc vaten dus totaal 1430 liter . Het forum groeit dus automatisch meer rum liefhebbers ? |
In forum Vraag en aanbod |
7 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Om On Topic te blijven, zojuist een Dusseldorf Alt opengetrokken. Prachtig schuim, amper 2 weken in de fles |
7 jaar geleden |
|
RE: Amylase temperatuur voor rum Bij 75 graden hoeft het geen 12 uur. 75 graden is optimaal, maar bij 20 graden doet het zijn werk uiteindelijk ook wel, maar daar reken je dan wat meer tijd voor. Ik weet overigens niet hoelang op 75 ... |
In forum Stooktips |
7 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Mijn Tripels bevatten inmiddels veel koolzuur maar het schuim verdwijnt als sneeuw voor de zon. Ik heb wel ergens gelezen dat zware bieren veel langer moeten rijpen. Ik las ergens dat je voor iedere p... |
7 jaar geleden |