Forum antwoorden aangemaakt

RE: alcohol sterkte berekenen

Hier ook hele veel leuke tools. Maar ik gebruik tegenwoordig de app van Beersmith op telefoon en tablet. Daar kun je echt ontzettend veel mee.

In forum Stookforum

7 jaar geleden
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?

Ik proef ook regelmatig, maar heb ook veel voorraad. Ik heb nog 60 flesj3s van 33 cl en 10 halve liters ? gebrouwen in December. Echt een heel goed pilsje. Ik denk dat hij nu toch wel op zn best is. M...

In forum Het Café (praathuis)

7 jaar geleden
RE: 80L Daalderop bouwverslag

Dat zal geen probleem zijn ?

In forum Mijn installatie

7 jaar geleden
RE: 80L Daalderop bouwverslag

En jij had nog nooit gesoldeerd? Echt heel gaaf! En wat leuk dat je alles met ons deelt, ziet er echt heel goed uit!

7 jaar geleden
RE: Wie gaat er mee? Vissen op zee!

Je kunt online de beschikbaarheid zien zie ik, en er is nog heel veel plaats de komende tijd. Niemand problemen met vroeg opstaan? Met Wrakvissen vertrek je om 07.00 en ankervissen om 08.00. Of een ho...

7 jaar geleden

Als ik het zo lees hebben we snel een groepje bij elkaar. Ik zal eens vragen voor beschikbare dagen!

7 jaar geleden

Komt goed! Als we wat mensen hebben die wel mee willen kunnen we met zn allen een datum prikken. Mischien ook iets voor Troet? We weten inmiddels dat hij heel goed makrelen kan roken ?

7 jaar geleden
Wie gaat er mee? Vissen op zee!

Wie heeft er zin in een leuk uitje tussendoor? Ik ben lang geleden eens meegeweest met rederij vrolijk uit Scheveningen, en het lijkt mij erg leuk dit weer eens te herhalen. Mochten er mensen zijn die...

7 jaar geleden
RE: Nieuwe speeltjes!

Dat is idd een goeie Jac, ik hoor het al uit meeredere hoeken dat mensen dit filmpje hebben gezien. Ik heb het filter er nog niet af gestoten, wel de rubber cap van het filter. Waarsschijnlijk tijdens...

In forum Grainfather

7 jaar geleden
RE: Stookforum BBQ 2019, nieuwe locatie gezocht

Dag Erik, ik heb gebeld met Kris, hij denkt dat de 22e nog vrij is, maar hij kan mij dat zondag pas definitief laten weten. We wachten het nog even af 🙂

In forum Stookforum

7 jaar geleden

mooie locatie erik jan je kan anders mijn vriend in hoogstraten eens zelf kontacteren mss heeft hij vroeger wel iets vrij of de 23 junie was ook nog vrij in geval van nood Hey Erik, ja ik zal hem ook...

In forum Stookforum

7 jaar geleden
RE: Tilt hydrometer

Hey Dumo, als het goed is wel. De ondersteuning voor de oude Tilt App stopt over een tijdje, dus dan moet de nieuwe app dat wel overnemen.

7 jaar geleden

Thx, we hebben nu meerdere lijntjes uitliggen. Er komt vast wel iets op ons pad 🙂

In forum Stookforum

7 jaar geleden

Ja, ergens in Juni, als het maar niet het laatste weekend is. Te veel festivals...

In forum Stookforum

7 jaar geleden

Wil je niet eens vragen of ze nog een plekje hebben 😉 ?

In forum Stookforum

7 jaar geleden
Pagina 162 / 456