Forum antwoorden aangemaakt

RE: Hobby bierbrouwen

Er komt ook een repeater, een Bluetooth versterker aan voor de Tilt. Juist voor de RVS tanks waarbij het signaal beduidend minder ver is dan bij een kunststof fermenter. Dan is het ook makkelijker log...

In forum Bier, Wijn en overige dranken

7 jaar geleden
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat

Bedankt, die zetten we op het lijstje, Ik heb weer leuke complimenten gekregen over het pils en de Tripel 🙂

In forum Stel je even voor...

7 jaar geleden
RE: Hobby bierbrouwen

Heb je al gezien dat er nu een Tilt 2 App is? Is uitgebreider dan de eerste. Op termijn stopt de oude app ook dus het is aan te raden de nieuwe app vast te gaan gebruiken,

In forum Bier, Wijn en overige dranken

7 jaar geleden
RE: Stookforum BBQ 2019, nieuwe locatie gezocht

Is er niet eens een voorstel geweest om het in Deventer te organiseren , ik meen dat te hebben gelezen . En dan kan er ook nog wat aan worden verdient . ?? Het speelt bij mij ook door mijn hoofd, maa...

In forum Stookforum

7 jaar geleden
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat

Je mag voor mij wel een Kolsch uitwerken, ik heb dat laatst gedronken en ik vond hem echt heel lekker.

In forum Stel je even voor...

7 jaar geleden
RE: Meergranenborrel, klaar in 1 week, Tried and True Recipy

Dag Petrus, Het klopt dat je normaal bij gebruik van mouten maischt en daarna filtert over de kafjes. Bij dit recept en bij het roggebrood doen we dat inderdaad niet. Mijn roggebrood whisky was (op di...

In forum Spirits

7 jaar geleden
RE: Fermentatie tank

Dat zijn mooie conical fermenters. Leuk voor Lummel zn pils of het fruit van chris V

In forum Het Café (praathuis)

7 jaar geleden

Normaal zou het geen probleem zijn, ze ontvangen ook motorclubs enzo. Maar nu zijn er ook christelijke groepen en het leek ze beter dat niet naast elkaar te zetten. Maar we kijken even verder.

In forum Stookforum

7 jaar geleden

Door dit topic wilde ik hem weer eens proeven maar waar heb ik die pot ook al weer? Ik zoeken..... oh ja, ik had hem in een rum vaatje gedaan bovenop de kast haha ? Geweldige smaak, mischien iets te h...

In forum Spirits

7 jaar geleden

Sorry, ik heb weer voor mijn beurt gesproken. Ook Zeumeren heeft besloten dat onze groep op dat moment in combinatie met andere groepen niet past. Ik kkm weer met een update als het wel zeker is ?

In forum Stookforum

7 jaar geleden

Als alles zeker is hebben wij nog even contact over het vlees he ?

In forum Stookforum

7 jaar geleden

De locatie in Diemen is uiteindelijk afgewezen omdat we geen scouting club zijn. Jammer maar helaas. Heike is nu bezig met Camping Zeumeren. Zijn zijn gewend aan groepen dus dat komt wel goed. De datu...

In forum Stookforum

7 jaar geleden
RE: Conical fermenter versus ALcotec 48

Ik moet zeggen dat ik met Still Spirits nog nooit een slepende vergisting heb gehad. Vroeger toen ik de Prestige 8KG gebruikte wel trouwens. Vergisting stopt nu abrupt en gaat klaren. Ben benieuwd naa...

In forum Spirits

7 jaar geleden

Ruik eerst maar eens of het gist of niet. Als er ook maar iets een beetje bruist of het begint naar alcohol te ruiken dan is het aan de gang en zou ik niets bijvoegen. Als je toch gist gaat bijvoegen ...

In forum Spirits

7 jaar geleden

Dag Koen, mischien dat de gist gewoon niet goed was. Een geprakte banaan heeft alleen zin als er voeding tekort is, dat is in dit geval zeker niet zo. De emmer staat bol van ingredienten die de gist g...

In forum Spirits

7 jaar geleden
Pagina 163 / 456