Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat Manometertje bij de Alt staat al op 2,5 bar. Maar bij het naar binnen drukken van de meter kwam hij al op 0,5 te staan. Maar de gist doet het dus nog ? |
In forum Stel je even voor... |
7 jaar geleden |
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat Geeft niet, dan kom ik ook nog eens aan pils toe ? Heb je al een idee voor een volgend recept? |
7 jaar geleden |
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat Ik heb 1 flesje met manometer 😉 We gaan het zien. Alles staat nu achterin de auto want het moet thuis hergisten. Hier is het te koud. Het ging ook ijskoud de flesjes in dus met de zon op de auto is al... |
7 jaar geleden |
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat Ik moet zeggen dat het zijn werk goed doet. Het was niet kraakhelder maar helder genoeg om te kunnen bottelen. En de smaak is ook goed. Volgens mij is het een heel goed doordrinkbier. Alles zit in de ... |
7 jaar geleden |
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat Het is helaas niet bio, wel vega en vrij van genetisch gemanipuleerde organismen ? |
7 jaar geleden |
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat Klaringsmiddel voor bier (chitosan) . In een veel kleinere hoeveeheid dan de normale chitosan die we bij stookwijn gebruiken. Het is ook maar 1 zakje, geen a en b zoals normaal. Ik lees er geen negat... |
7 jaar geleden |
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat De Alt is dit weekend ook op 1011 blijven steken , gisteren coldcrash. Vandaag geproefd, wordt volgens mij ook lekker. Vanmorgen wel vals gespeeld door een zakje Mangrove Jacks beer fining toe te voeg... |
7 jaar geleden |
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat Ja, na een paar dagen heb ik 1 kilo bio rietsuiker toegevoegd. De 2e ronde Tripel heb ik dit keer zonder suiker gedaan en deze is nu gedaald naar 1011 en bubbelt al een heel stuk rustiger. Die gaat ni... |
7 jaar geleden |
|
RE: Alcohol in het nieuws Hoeren? (Nu zwijg ik beter) Was een test wie de text echt leest ??? |
In forum Het Café (praathuis) |
7 jaar geleden |
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat Link in het mailtje he Jan 😉 Schuimstabiliteit wordt beter met de tijd. Vandaag nog een Smoked Porter Bio opengetrokken en ook die wordt steeds lekkerder. Ik merk het zelfs nu nog bij het pils. Het... |
7 jaar geleden |
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat Ik zie het nu, dat is gaaf zeg! Ziet er heel strak uit! |
7 jaar geleden |
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat Hij is in het echt donkerder hoor, het zal de lichtval zijn. Veel zon vandaag ? lekker biertje, schuimstabiliteit moet nog wat beter. Maar hij heeft nog tijd genoeg! Nieuwe pagina is mij niet opgevall... |
7 jaar geleden |
|
RE: Alcohol in het nieuws Jammer dat ze de uitslagen van de proeven nooit publiceren. Waarschijnlijk is er niet 1 methanol dode bij, maar zijn ze allemaal overleden aan een ander toegevoegd product waar de winst mee kon worden... |
7 jaar geleden |
|
RE: Alcohol in het nieuws Ik denk dat Kim Jong Un beter een T500 kan bestellen Nederlandse douane onderschept 90.000 flessen wodka voor Kim Jong-un 26 februari 2019 06:27Aangepast: 26 februari 2019 08:32 Een van de in be... |
7 jaar geleden |
|
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat Witbier gaan we deze week nog maken ? Zojuist een Christmas Ale opengetrokken in het zonnetje terwijl ik de bbq aansteek, leuk zo in februari! |
7 jaar geleden |