Forum antwoorden aangemaakt

RE: Stookforum BBQ 2019, nieuwe locatie gezocht

Bassien, ik heb ze gemaild hoor! Nu afwachten 😉

In forum Stookforum

7 jaar geleden

Ziet er goed uit Bassien, zal vanavond even kijken als ik weer thuis ben. Chris, het scheelt voor jou 20 km met Loosdrecht, valt mee toch?

In forum Stookforum

7 jaar geleden

Erik, we zoeken nog even verder. De datum is ook lastig, we kunnen het helaas niet voor iedereen op de perfecte dag plannen, maar er zijn een paar leden die nooit op de laatste zaterdag van juni kunne...

In forum Stookforum

7 jaar geleden
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat

Fijn dat dat goedgegaan is Erik! Dan ben je er nu vast weer een tijdje vanaf ?

In forum Stel je even voor...

7 jaar geleden

Dag Erik, dat zou leuk zijn! Als het zeker is dat het kan, zou je dan de mogelijkheden en kosten naar mij willen mailen? [email protected] Bedankt voor het meedenken!

In forum Stookforum

7 jaar geleden

Dat zou prima zijn, als er geen geluidsproblemen zijn en er kan overnacht worden is het perfect. Ook voor de meeste Belgische leden is het centraler dan midden nederland.

In forum Stookforum

7 jaar geleden

Dat moet goed gaan lukken Dumo, je kunt ook nog wat glycol jn je watertank gieten zodat het vriespunt verder daalt. Jij hebt de koelpomp voor de fermenter toch?

7 jaar geleden

Links tijdens het bottelen, rechts nu. (11 dagen later ?)

7 jaar geleden

Het gekke is dat de Tripel van de 1e ronde koud uit de fermenter en nog een beetje troebel beter doordrinkbaar was dan nu. Rechtstreeks uit de fermenter tijdens het bottelen dacht ik nog van nou, je p...

7 jaar geleden

De Dusseldorf Alt is al bijna uitgegist, van 1052 naar 1012 en hij bubbelt nog een beetje. Mischien na het weekend coldcrash. De Tripel gaat ook heel snel, 1020 nu 🙂

7 jaar geleden

Ik denk dat hij als hij weer eens vol zit beter koelt hoor. Dumo, mocht je interesse hebben, er komt eerdaags een gebruikte chiller beschikbaar waar 1 poort het niet van doet. Verder is hij goed. Er ...

7 jaar geleden

Nee dat is het niet hoor, als je kijkt op www.mijnden.nl dan staat er ook een melding dat er alleen nog voor en naseizoensplekken zijn en dat dat volgend jaar ook stopt. Het lijkt er op dat de boel wo...

In forum Stookforum

7 jaar geleden

Op hoeveel mensen reken je? De andere keren was het zo,n 40 personen, waarvan er een paar naar huis gingen, een paar hebben in de blokhut overnacht en een paar tentjes. Ik verwacht dat het net zo ie...

In forum Stookforum

7 jaar geleden
RE: Alle vragen en antwoorden betreffende de Grainfather mogen hier

Ik krijg heel binnenkort een 2e hands Grainfather Glycol Chiller beschikbaar waarvan 1 poort geen signaal geeft naar de fermenters. Dit betekent dat er maar 3 fermenters op aangesloten kunnen worden i...

In forum Grainfather

7 jaar geleden

Volgens mij is dat wel het geval bij 15 liter. Ik denk dat dat de reden is.

7 jaar geleden
Pagina 165 / 456