Forum antwoorden aangemaakt

RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?

Chris, gefeliciteerd! Feliciteer Adriana ook namens mij!

In forum Het Café (praathuis)

7 jaar geleden
RE: Even voorstellen.... Bio-Brouwmaat

Zit er nog genoeg glycol in je reservoir? Hier staat hij ook meestal op 4,6 of 4,7 ofzo ipv 4 graden, en soms haalt hij het wel. Op hoeveel staat je chiller ingesteld? De mijne zegt nu dat hij min 4,6...

In forum Stel je even voor...

7 jaar geleden

Op de bbq kunnen we heel wat biertjes laten proeven 😉 Zodra de Dusseldorf Alt klaar is wil ik zsm jouw witbier recept maken 🙂

7 jaar geleden
RE: Stookforum BBQ 2019, nieuwe locatie gezocht

Het zou mooi zijn als er ook een plek is waar men ook zonder tent kan slapen zoals in Loosdrecht. Daar hadden we ook een klein keukentje met een koelkast. Zijn er hier mensen met bijvoorbeeld een boer...

In forum Stookforum

7 jaar geleden

Toch zonder suikertoevoeging gemaakt Erik, Start SG 1067, 25 liter. 2 zakjes Mangrove Jacks M31 gebruikt. Ik weet niet of hij ook zonder suiker doorgaat naar 0.995 maar als dat zo is dan wordt het nog...

7 jaar geleden
Stookforum BBQ 2019, nieuwe locatie gezocht

Hoi allemaal, Ook dit jaar is het de bedoeling weer een gezellige Stookforum BBQ te organiseren. Ik had Zaterdag 15 Juni in gedachten. Het laatste weekend van juni valt af omdat er steeds mensen zijn ...

In forum Stookforum

7 jaar geleden

Haha ik heb er nog 1 op voorraad! Een tap op de zaak is geen goed idee.

7 jaar geleden

Ik ben heel benieuwd naar het witbier, dat moet in de zomer wel klaar zijn want dan kan het mee op vakantie ? mijn vrouw en schoonmoeder zijn er dol op. Ik moet flesjes regelen! Ik heb er nog maar 15...

7 jaar geleden

Ik zal over een week of 2 de Cristmas Ale eens testen op co2. Ik heb er geen haast mee want het is natuurlijk een bier voor het najaar, hij mag dus alle tijd hebben wat mij betreft. De Tripel had ik e...

7 jaar geleden

Hey Erik, Hier mijn update van de Bio Brouwerij 🙂 De Christmas Ale is gebotteld en smaakt goed. Was mooi helder geworden in de fermenter. 3 weken op 4 graden ipv 2 weken houden we er in! Dussseldorf ...

7 jaar geleden
RE: Recept met Paprika

Naast tomatenwijn wat ik gemaakt heb kun je ook paprikawijn maken. Het schijnt erg lekker te kunnen worden. Als het niks is kun je het altijd nog verstoken, mischien een leuk startpunt voor een Gin m...

In forum Spirits

7 jaar geleden
RE: Ter overname aangeboden T500 met koperen refux, koperen Alambiek en veel extra

Denk dat dat wel erg laag is, daar zou ik hem direct voor terugkopen. Gebruikt of niet ?

In forum Vraag en aanbod

7 jaar geleden
RE: Me nieuwe ketel!!

Dat ziet er goed uit Bassien ? veel succes met de nieuwe aanwinst!

In forum Mijn installatie

7 jaar geleden
RE: succes of....

Successen, op nummer 1 mijn frambozen eau de vie. Wat was dat lekker, en een geur! Heerlijk! Roggebroodwhisky was een groot succes en de meergranen broodmix ook, die staat nu te rijpen in een houten v...

In forum Het Café (praathuis)

7 jaar geleden
RE: 12 liter kolom destileerketel aangeboden

Bij deze, veel plezier met je aankoop!?

In forum Vraag en aanbod

7 jaar geleden
Pagina 166 / 456