Forum antwoorden aangemaakt

RE: Ozon test

stookforum als dit goed is kan jij zoiets voor mij bestellen en dan met mijn volgende bestelling meesturen want ik kan dat niet in duitsland laten bezorgen Geen probleem hoor! Deze is op dit momen...

In forum Stooktips

8 jaar geleden
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter

Hoi Lummel, Ze zijn nog steeds niet leverbaar. Ook niet echt goedkoop. Deze set kost om en nabij de 600,00 Excl BTW. Dan is er 1 Keg van 19 liter inbegrepen. Iedere keg extra kost ook nog eens 100,00....

In forum Bieren en wijnen

8 jaar geleden
RE: Alcohol in het nieuws

Of van de T500

In forum Het Café (praathuis)

8 jaar geleden
RE: CopperBite stelt zich even voor

Leuk Tony, welkom! We kijken uit naar je recepten en je resultaten! 30 juni BBQ in Loosdrecht, niet ver bij jou vandaan!

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Alcohol in het nieuws

Ik zou het leuk vinden als hij komt! Denk dat de kans dat hij dit zelfs maar overweegt toch heel erg klein is. Heeft iemand nog contact met hem?

In forum Het Café (praathuis)

8 jaar geleden
RE: Rum van melasse basis recept

1 heel zakje gist per emmer. 1 zakje is bedoeld voor ongeveer 25 liter maar dat komt niet heel precies. Omdat dit speciaalgist is gebruik je het gehele zakje omdat je alle voeding en hulpstoffen nodi...

In forum Spirits

8 jaar geleden
RE: Meergranenborrel, klaar in 1 week, TIP ?

Dag Koen, De T500 boiler met koperen helm en condensor.

In forum Spirits

8 jaar geleden
RE: Meergranenborrel, klaar in 1 week, TIP ?

Ik heb besloten hem zo te laten, wellicht nog wat verdunnen naar 45% maar ik houd hem blank. Heerlijke borrel met een zware graan smaak met duidelijke tonen van noten. Waarschijnlijk afkomstig vaan de...

In forum Spirits

8 jaar geleden
RE: Alternatief schroten - de klompendans

Dat laatste, en niet alleen de kuiten

In forum Stooktips

8 jaar geleden

Haha ik ken stellen waarbij je beter de vrouw de mout kan laten schroten 😉 Maar wat een geniale uitvinding zeg!

In forum Stooktips

8 jaar geleden

Ik ben benieuwd Lummel wat je ermee gaat doen... Iets met olie vermoed ik ?

In forum Stooktips

8 jaar geleden

Hahaha, dat was net rennen toen ik las dat je hem ook gekocht had. Vanmorgen zag ik er nog 3 dus dacht doe ik vanmiddag wel. Maar ik heb hem net ook gekocht. Nog 1 beschikbaar. Bedankt voor de tip Gom...

In forum Stooktips

8 jaar geleden
RE: Moonshine van Meergranen broodmeel, Kellogs en ruwe rietsuiker ?

4 liter van 55%. Ben gestopt bij 40%. Reflux heb ik overgeslagen dit keer. Nog niet weggegooid dus ik zou het alsnog kunnen doen. De smaak doet me denken aan de blanke roggebrood whisky maar dan notig...

In forum Spirits

8 jaar geleden

Hoe bedenk je het he haha, echt geweldig ?

In forum Stooktips

8 jaar geleden

Nim, plaats hem even opnieuw, ik drukte per ongeluk op verwijderen ???

In forum Stooktips

8 jaar geleden
Pagina 241 / 456