Forum antwoorden aangemaakt

RE: Het grote BBQ Topic!

Sligro. Ik was bang dat ze hem alleen in de diepvries hadden liggen maar er lag een hele berg bij de versafdeling. Bij de slagerijen nergens kunnen slagen omdat er gewoon geen klanten voor zijn. Een s...

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Eerlijk delen he 😉 Schoonmama vond het maar niets, hahaha, ze zegt wat??? Zo op de kolen? Dat is toch hartstikke vies, en al die vet dingetjes er aan bhuhaaa IOs ook echt een mannending hoor dit!

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Even wat boter gesmolten met wat verse knoflook, en een schepje gedroogde tijm en rozemarijn, wat peper en zou en dat is het. Gewoon lekker om straks over het vlees te sprenkelen. Even door een theeze...

In forum De kookhoek

8 jaar geleden
RE: Bife De Chorizo Con Cimichurri

Dat is dan voor morgen ? voor ik de Tomahawk had gevonden heb ik bij de slager een entrecote van 750 gram meegenomen voor het geval de Tomahawk nergens te vinden zou zijn, die heb ik nog dus! Dit klin...

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Haha dat was ook zeker de moeite waard geweest Erik! Hij is al op. Fotos volgen straks ?

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Nee, Jack bracht mij op het idee van Caveman Style, recht op de kolen ?

In forum De kookhoek

8 jaar geleden
Het grote BBQ Topic!

We hadden het er in een ander topic al over, er moet een BBQ topic komen. Bij deze! Ik heb net stad en land afgereden en ik heb er een! Een echte Tomahawk Steak. Deze ga ik niet op mijn gas webertje l...

In forum De kookhoek

8 jaar geleden
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter

Open even een nieuw topic in de kookhoek jongens.dan verwijder ik hier straks ff wat berichtjes. Ik ga op zoek naar een goede steak.

In forum Bieren en wijnen

8 jaar geleden
RE: Kirsch van morellen (zure kers)

In principe voor de methanol, sommigen zeggen dat het voor de smaak beter is ze te laten meevergisten. Dat kan, maar dan moet je voor de zekerheid wat ruimer zijn met de voorloop. Ik denk dat zolang d...

In forum Spirits

8 jaar geleden
RE: Kirsch van morellen (zure kers)

Mocht je het sap willen kopen dan kan dat nog steeds zo te zien. Het kan wel zoals jij zegt, maar ik zou ze wel ontpitten.

In forum Spirits

8 jaar geleden
RE: Absint zelf maken

Piet gaat niet meer reageren Matt, hij heeft de club verlaten ? maar er is vast wel iemand anders die hier meer vanaf weet.

In forum Spirits

8 jaar geleden

We moeten ook eens een BBQ topic starten... Ultieme van de tomahawk is m op caveman style klaar te maken..... Ik ben voor! Wat sluit er nu beter aan bij een stookforum dan BBQ! Een stookwinkel kan ...

8 jaar geleden

Welkom terug Oenga! Kip gaat hier ook altijd heel erg hard! Dat zou ik ze hier meerdere dagen per week kunnen geven zonder dat ze het zat worden. Morgen een dagje alleen en heb al besloten dat ik op z...

8 jaar geleden
RE: Ozon test

Je kunt het niet laten bederven he 🙂 Er is vandaag weer een pakje naar Duitsland gegaan! Komen ze snel binnen? 2 dagen denk ik he?

In forum Stooktips

8 jaar geleden

Lekker hoor, en nog wat vitamientjes ook! Ik moest het met 3 karbonades doen die ik op de BBQ heb gemikt. Verder niks, leven van een stoker is idd zwaar.

8 jaar geleden
Pagina 240 / 456