Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Bife De Chorizo Con Cimichurri Lunchtijd Erik 😉 Als ik bij het avondeten dit soort dingen moet maken moet het voor 5 man! Dan ga ik failiet 😉 |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Temperatuur Dag Poorman, Vergeet de temperatuur. Kijk wanneer de ketel begint te lopen en regel vanaf daar het vermogen van je hittebron. Dus meer of minder gas of meer of minder vermogen als je electrisch stookt... |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Soms zijn ze zelfs in de winkel nog 2e hands. Zelfs bij Grainfather's mer Mangrove Jacks stonden een tijdje refurbished kegs online bij de groothandel. En reken maar niet dat ze dan goedkoper zijn dan... |
In forum Bieren en wijnen |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Ik moet even gezellig doen met Lummelientje Wat heb jij toch een zwaar leven! |
8 jaar geleden |
|
RE: Bife De Chorizo Con Cimichurri Oh ja, en platte peterselie. Ik zie nu in veer recepten dat er krulpeterselie wordt gebruikt. Maakt volgens mij niet heel veel uit. |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Bife De Chorizo Con Cimichurri Lijkt dit op de jouwe Erik? Witte wijnazijn is cider azijn geworden, de olie is knoflook/chili olie geworden. Dat leek mij prima te passen in dit recept. Smaakt lekker, nu een nachtje laten "rijpen" z... |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter De slangen zouden zichzelf moeten afsluiten Erik, er is een batch connection kits geweest waarbij de self sealing couplers er niet bijzaten. Deze worden nog nagestuurd. Maar als het goed is is bij ied... |
8 jaar geleden |
|
RE: 5 Liter Whisky Alambiek complete set Ik wist dat je af en toe droog uit de hoek kon komen Erik maar dit.....whahahaha |
In forum Vraag en aanbod |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Het BBQ topic is inmiddels geopend 🙂 Dan is dit topic weer voor brouwen met e Grainfather 🙂 |
8 jaar geleden |
|
RE: Bife De Chorizo Con Cimichurri Ik hoef alleen de paprika, perselie en het pepertje te halen. Dat schiet al lekker op! Iedereen smakelijk eten straks! En blijf lekkere recepten delen! |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Bife De Chorizo Con Cimichurri Cimichurry vanavond dus al maken, even inventariseren wat ik al in huis heb. Dan gaat het morgen kennismaken met deze grote vriend 🙂 |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Bife De Chorizo Con Cimichurri Het idee is een beetje gremolata achtig, dat maak ik bij de Osso Bucco, dat heeft citroenrasp, knoflook en ook veel peterselie als hoofdbestanddeel. Ik gebruik hier ook olie en pepertje in ook al hoor... |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Hahaha slechts 1,6 minus bot en dat gedeeld door 2 he |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! En gelukkig zit er hier een Sligro om de hoek 🙂 Zet de BBQ aan en stap daarna in de auto, als je terug bent met je steak is de BBQ heet! |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! En als desert heerlijk verse watermeloen, de kleinste van de turkse supermarkt, 10 kilo! Die van Albert heijn zijn bleek en niet zoet, deze is heerlijk. |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |