Forum antwoorden aangemaakt

RE: Bife De Chorizo Con Cimichurri

De smaak verbetert inderdaad na een nacht in de koelkast, lekker zeg! En hij is behoorlijk pittig, heb ook de pitjes er in laten zitten en de Tabasco helpt natuurlijk ook wel mee 🙂 Dat wordt weer een ...

In forum De kookhoek

8 jaar geleden
RE: Het grote BBQ Topic!

Het is echt geweldig vlees Rene, echt een keer doen hoor! Superlekker. Niet overal te koop, maar Cote de Boeuf is eigenlijk hetzelfde, maar dan zonder het lange bot er aan. Dus bij gebrek aan een Tom...

In forum De kookhoek

8 jaar geleden
RE: Het grote BBQ Topic!

Ik gebruik zelf geen kerntemperatuurmeter, maar het kan een fijn hulpmiddel zijn. Kleinere stukken vlees wrijf ik soms in met wat olie en verse rozemarijn en tijm en dan een paar uurtjes laten staan ...

In forum De kookhoek

8 jaar geleden
RE: Absinthe Pontarlier 1855 - 1912

Dergelijke mega recepten kunnen beter worden teruggebracht naar vereenvoudigde hoeveelheden, of nog makkelijker naar procenten. Het is wel eeng oede leidraad als je Absint wilt maken maar je moet flin...

In forum Spirits

8 jaar geleden
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter

Neem geen druppeltjes aan van Lummel hoor, anders lig je om 21.00 op bed. 2 hebben de rest van de avond niet meer kunnen meemaken vorig jaar haha

In forum Bieren en wijnen

8 jaar geleden
RE: Absint zelf maken

Skoldt, voeg hem anders even toe bij recepten, sprits en dan als nieuw topic. Dan maken we er een nieuw Tried and True recipy van, dan blijft hij bij recepten bovenaan prijken als goed recept zijnde. ...

In forum Spirits

8 jaar geleden
RE: 5 Liter Whisky Alambiek complete set

Laat maar, ik zie het al, frankrijk ? nu zie jij prijzen incl btw

In forum Vraag en aanbod

8 jaar geleden
RE: 5 Liter Whisky Alambiek complete set

Dag Andre, in welk land zit jij? Je ziet denk ik weer excl btw prijzen.

In forum Vraag en aanbod

8 jaar geleden
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter

Zo leuk dat jullie elkaar 30 juni eindelijk eens een hand gaan geven he. The Grainfather Brothers ?

In forum Bieren en wijnen

8 jaar geleden

En jij bedankt voor je chimichurri recept ?

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Het is een chinese dame, de tijgerkop is in de chinese keuken de chefkok. Zij was chefkok in het chinese restaurant van haar broer. Je ziet aan de reacties dat mensen stuk voor stuk eindelijk het rece...

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Geweldig! Ken jij op youtube Mingfang Tijgerkop? Daar vind je echt alle gerechten van de afhaalchinees in het nederlands en ze zijn echt goed. Ook babi pangang, pekingeend etc.. makkelijk en echt lekk...

In forum De kookhoek

8 jaar geleden
RE: CopperBite's gist starter voor m.n. zetmeel houdende grondstoffen

Bedankt voor deze mooie post Tony!

In forum Gist vragen

8 jaar geleden

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Hahaha roep dat maar niet te hard anders willen ze vlees straks echt alleen voor de rijken maken. Eigenlijk is alleen de oudste zoon gek op vlees. De rest vind kipburgers ook vlees.... Ik ben opgegro...

In forum De kookhoek

8 jaar geleden
Pagina 238 / 456