Forum antwoorden aangemaakt

RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?

Haha da's waar ook! Ik moet echt jou kant op!

In forum Het Café (praathuis)

8 jaar geleden
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?

Proost Erik! Dat kraantje heeft geen haast hoor, zorg jij maar dat je je eigen vochthuishouding goed op peil houdt! Ik neem nog een zelfgestookte frambozen!

8 jaar geleden
RE: Ozon test

Idd, want je wilde er al patent op aanvragen dus zijn we maar snel gaan bestellen met zn allen 🙂

In forum Stooktips

8 jaar geleden

Zelfs de canadese dollar schommelt een beetje 🙂 Ik heb met paypal betaald, jij dan?

In forum Stooktips

8 jaar geleden

Besteld! Van canadese dollars omgerekend 18,11. Incl verzenden 🙂 De verkoper zal wel ineens een piek zien in het aantal zendingen naar Nederland en Belgie 🙂

In forum Stooktips

8 jaar geleden

Doe ik 🙂

In forum Stooktips

8 jaar geleden
RE: Het grote BBQ Topic!

30 juni bij de grote stookforum BBQ hebben we gas bbq's, maar ik heb met mn schoonvader overlegd, we nemen ook een kolen bbq mee en wie weet, als we ze kunnen krijgen op dat moment wat Tomahawks. Dan ...

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Maar er was dus vraag naar een BBQ topic, wie volgt????

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Haha sja, ik moet helaas wel bekennen dat dat zo is ....

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Deze BBQ werkt dus op gas, die moet je dus net als wanneer je kolen gebruikt een tijdje vantevoren aanzetten. In mijn geval heb ik hem met gesloten deksel ruim een kwartier aan laten staan zodat het r...

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Voor de liefhebbers, er zijn er weer 15 beschikbaar zie ik.

In forum Stooktips

8 jaar geleden
RE: NEDERLANDSE moonshiners

Voor beide meningen valt wel iets te zeggen natuurlijk. Maar ik ben het met Chris eens, niet alleen de stokende leden van het forum bezoeken deze site. Als er plannen waren in te grijpen was dat al la...

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Rakija-stookketel

Ik heb de foto erbij gezet Suzevoke! Ben je op vakantie dat je deze bent tegengekomen?

8 jaar geleden

Ik ben nu de steak voor vandaag aan het voorbereiden. Een Entrecote van 750 gram. Hij moet voor hij de BBQ op gaat lekker op kamertemperatuur komen. Ik ga mijn Weber BabyQ gebruiken. Deze werkt op gas...

In forum De kookhoek

8 jaar geleden
RE: Temperatuur

Al deze stoffen hebben hun eigen verdampingspunt maar zullen er ook altijd tussen blijven zitten. Bedenk wel dat deze ook in de originele stookwijn zitten, en ook in commerciele wijnen. De hoeveelhede...

In forum Stooktips

8 jaar geleden
Pagina 237 / 456