Forum antwoorden aangemaakt

RE: Het grote BBQ Topic!

Mijn Weber Baby staat het hele jaar op dezelfde plaats, in weer en wind met de kap gesloten. 1 druk op de knop en de vlammen staan aan. ik heb wel de slang aangepast. Weber wil gaar dat je hun mini ga...

In forum De kookhoek

8 jaar geleden
RE: Kirsch van morellen (zure kers)

Vorig jaar om deze tijd was hij al lang los, en nu hebben we meerdere forumleden die meedoen en nog is hij niet leeg. Zou dat wel kloppen? Ik heb nog een halve fles over, zou mooi op tijd komen 🙂

In forum Spirits

8 jaar geleden

En natuurlijk Cerise Flambee en Crepes Suzette gaat ook prima met Kirsch. Superlekker maar het zijn wel dikmakers hoor. Zoete meuk haha, Maar iedereen lust het!

In forum De kookhoek

8 jaar geleden
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter

Hey Marco, Ze mogen 5 MB groot zijn. Wel benieuwd naar je brouwsel! Een echte Diehard met dit weer brouwen! Goed bezig man!

In forum Bieren en wijnen

8 jaar geleden
RE: Kirsch van morellen (zure kers)

Lummel, als je eenmaal hebt geklikt naar afrekenen dan kun je kiezen of je met iDeal betaalt of komt afhalen. Bij afhalen hoef je niet meteen te betalen.

In forum Spirits

8 jaar geleden

De inox rooster slaagt zelfs blouw uit, dus ik denk dat die gloeiend gestaan heeft. Dumo, is deze BBQ een eigenbouw geweest of is hij echt aangeschaft als BBQ? Het klinkt dat hij echt te heftig is....

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Ik ben toch meer van de kolen, dat extra smaakje mis je toch met een gasbarbecue. Daar heb je helemaal gelijk in Erik. Dat is zeker zo. Toch zou ik veel minder snel gaan bbqen als ik op kolen moest...

In forum De kookhoek

8 jaar geleden
RE: NEDERLANDSE moonshiners

Chris ik denk dat jij heel goed kunt inschatten wat je wel en niet vertelt, ik zou het doen zoals je dat ook bij Vice gedaan hebt. Iedereen kan dat lezen, en er staat geen verkeerd woord in, het is ee...

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?

hahaha ja huidige activiteiten kan ik moeilijk gaan ontkennen...getuigen genoeg;)

In forum Het Café (praathuis)

8 jaar geleden

Dan heb je een beste BBQ staan Dumo, ik moet m'n best doen om te zorgen dat hij heet genoeg is. Ik weet niet wat de gasdruk is, op de verdeler staat 1,5 kg per uur. Maar volgens mij verbruikt hij dat ...

In forum De kookhoek

8 jaar geleden
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?

Haha nee electriciteit kun je beter niet aan mij overlaten hoor 😉 Wat betreft de handelsactiviteiten, ik ben inderdaad lang bezig geweest in de computersoftware, het traden van partijen gebruikte lice...

In forum Het Café (praathuis)

8 jaar geleden

Nog een mooie variatie voor jou, maak een mooi rond gaatje bovenin waar de hals van een fles in past. Haal met een pomme parisienne boor zo diep mogelijk het vruchtvlees er uit, maar niet meer dan doo...

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Ik koop ze dus bij de turk, maar op de kuubskist staat dat ze uit marokko komen 🙂

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Ja is duur. Is hij wel mooi van kleur en lekker zoet? Die bleekscheten van Appie mogen ze voortaan houden. Enige voordeel daar is dat ze pitloos zijn. Mij maakt het niet uit maar onze jongste wil stee...

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Nooit bij Albert Heijn halen hoor, ze zijn bleek en duur. Hier bij de turkse supermarkt staan kuupskisten op de stoep, Ze varieeren van 8 tot 15 kilo en kosten 1,20 per kilo. Je mag ook een halve neme...

In forum De kookhoek

8 jaar geleden
Pagina 236 / 456