Forum antwoorden aangemaakt

RE: Het grote BBQ Topic!

We doen dus met z'n vijven 2 dagen met 1 watermeloen van ongeveer 10 kilo. Je moet het ook niet als eten zien maar als drinken. Vandaag was de kleinste 15,2 kilo. Ze kosten trouwens 1,12 per kilo zag ...

In forum De kookhoek

8 jaar geleden
RE: NEDERLANDSE moonshiners

Zeg hem vooral heel veel te genieten van zijn vakantie en dat we hem echt gaan missen! Ik vind het overigens geniaal dat hij voor zijn vakantie zijn ketel voor zich uit naar zijn vakantie adres laat s...

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Frambozen Schnapps van diepvries frambozen

Ik ben er nu achter dat de frambozenschnapps uit de koelkast beter smaakt dan uit de vriezer. Dat houden we er dus in. Maar wat is dit een superlekker recept! Ik moet zorgen dat er een nieuwe batch kl...

In forum Spirits

8 jaar geleden

Doe hem de groeten van mij Nim! Zo jammer dat hij er niet bij is op de BBQ, Chris is een stookforum icoon geworden. Hij komt wel weer terug hoor. Vorig jaar was zat Chris ook 6 weken in roemenie toch?...

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?

🙂 Je bent niet de enige die van Belgie komt komt hoor, Dirk, DDM heeft ook aangeboden dat er mensen met hem mee kunnen rijden. Ik weet niet precies hoever jullie uit ekaar wonen. Dumo komt ook, maar d...

In forum Het Café (praathuis)

8 jaar geleden

Skoldt, kom jij niet naar de BBQ? Ik zie dat je nog niet op de lijst staat 🙂 Zou leuk zijn als je kunt komen.

8 jaar geleden

Goedemorgen! Het is nog een beetje stil hier deze morgen. Dat ziet er goed uit Skoldt! Mooie voorraad voorlopig!

8 jaar geleden

Jelle, ik breng jullie wel met elkaar in contact hoor, komt goed! Wat jammer dat je niet bij de BBQ kan zijn Chris, maar we gunnen je ook je vakantie hoor! Wanneer kom je weer terug? Groetjes aan Adri...

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Bedankt Marco! Gaan we morgen proberen! Goede olie en balsamico is hier altijd in huis! Ik heb hier nog niet eerder van gehoord, dus we gaan het gewoon doen!

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Hey Chris, Hoelang ga je op vakantie? Je komt toch wel naar de BBQ he? Zonder jou is het toch net iets minder leuk! Ook vanuit Roemenie kun je lekker op het forum ouwehoeren! Chris ik hoop je snel wee...

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Ga morgen ook een beercan chicken bbqen zag water meloen die moet je ook is op de bbq leggen 2 cm dik plak snijden en op de bbq Wat gebeurt er met watermeloen als je die op de BBQ legt? Deze is zo sa...

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Ik vind het echt wat voor Lummel, geen idee waarom 🙂

In forum De kookhoek

8 jaar geleden
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter

Zoek eens op 2e hands horeca aparatuur, Beuk in utrecht is wel een goeie, hoewel het is voor mij al wat jaartjes geleden maar ik ben er vroeger vaak geweest en ze hebben echt alles. Google maar eens, ...

In forum Bieren en wijnen

8 jaar geleden

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Dan heb ik nog een leuke voor Lummel, offer een blikje Heineken op, trek het blikje open en prop het in de kont van een hele kip. Kruid de kip vooraf zoals jij het lekker vindt en zet de kip rechtop i...

In forum De kookhoek

8 jaar geleden
Pagina 235 / 456