Forum antwoorden aangemaakt

RE: Het grote BBQ Topic!

Proef je verschil door het blik bier in de kip? Ik wil het een keer maken maar heb het nog nooit geproefd. Welk bier heb je gebruikt?

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Aah wat zonde Erik, maar wel een leuke avond gehad toch?

In forum De kookhoek

8 jaar geleden
RE: Tony's SatΓ©

Dat ziet er super uit! Ik ga ook maar weer eens langs de Toko want de meeste ingredienten heb ik niet in huis. Maar het ziet er uit als de moeite waard!

In forum De kookhoek

8 jaar geleden
RE: Frambozen Schnapps van diepvries frambozen

Geen stomme vraag hoor. Het is ook best verwarrend. Wat wij (in nederland) schnapps noemen is meestal gestookt van vruchten. Ik noem het meestal eau de vie. De Duitsers waar het woord schnapps volgens...

In forum Spirits

8 jaar geleden

Lummel, mocht je je vervelen....

In forum De kookhoek

8 jaar geleden
RE: NEDERLANDSE moonshiners

Ik heb nog wel wat Kirsch, iets meer dan een halve liter denk ik. Op dit moment ben ik even helemaal gek op de frambozen, moet je ook eens proberen πŸ™‚

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Doe mij die kip maar! Ziet er goed uit zeg!

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Die hakken, jou ontgaat ook niets he haha

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Ook een heel mooie meloen! Ik vind ze na een nachtje in de koelkast het lekkerst. Gisteravond had ik echt een vreetkick er van, hij ging op en nam me meteen voor vandaag weer een nieuwe te halen.

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Haha die was me even ontgaan, ik heb dus ook zo'n mes haha

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

dat gebroken mes ... dat was die laatste bbq toen er een stukje vlees tussen de tanden zat. Mes als tandestoker ... dat moet kunnen zei Lummel ... en sedertdien lispelt ie een beetje πŸ™‚ πŸ™‚ Duidelijk,...

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: De stookforum BBQ 30 Juni 2018

Mannen, meld je aan voor de bbq! Er is voor 50 personen vlees besteld. Nu komt het niet zo heel precies hoor, de een eet meer dan de ander, maar het is wel fijn om te weten op hoeveel mensen we ongeve...

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Fijn dat er geen hard feelings zijn! Ik had ook niet anders verwacht van Chris hoor. Hij kan wel tegen een stootje. Idd, de ware achtergrond waardoor zijn tijd wordt opgeslokt wisten wij niet. Sterkte...

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Is die punt nu afgebroken of heeft hij hem in de vloer gestoken? Ik denk het laatste want het ziet er uit als een kwaliteitsmes....

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Je moet ze alleen wel slachten, anders passen ze niet in de koelkast....

In forum De kookhoek

8 jaar geleden
Pagina 234 / 456