Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Ultrasoon verouderen Dat dompeldng is een ozon generator Willempy, dat is iets anders dan de ultrasoon. De ultrasoon staat ook nog op mijn lijstje maar waar laat ik al dat spul..... |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Best een leuk idee ? |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: NEDERLANDSE moonshiners Nee blijft een week maar de dertiende was de expositie,maar ik ga niet zonder haar.vind ik niet leuk.astaviata.(zo is het leven)ben nu de flessen aan het vullen en drank in dozen aan het doen voor mij... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Wat knap dat die nog niet op is Erik! Hij is inderdaad erg lekker, ik kende hem nog niet. Zojuist nummer 2 besteld ? |
8 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Hertog Jan Arcener Tripel van de tap. Even lekker in mn eentje de deur uit ?, |
8 jaar geleden |
|
RE: NEDERLANDSE moonshiners Ach was dat vandaag al Chris. Blijft Adriana voorlopig in Roemenie of komt ze wel weer terug voor jullie vakantie? |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Die deed mij ook al watertanden! |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Lekker genieten straks Erik! Daarvoor moest je wel even langs de Toko denk ik of niet? |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Voor beide kun je meerdere Grainfathers kopen, maar ja mannen hebben dat nu eenmaal nodig he 🙂 Ik ga toch eens proberen wat te sparen hiervoor, gaat wel volgend seizoen worden ben ik bang. |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Jongens wat een heerlijk topic is dit aan het worden! Ik ga ook eens sparen voor een Egg! Ik ken de Big Green egg en de Black Basterd, maar welke heb jij daar in het blauw Jack? |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Wodka van aardappelen Sorry, gekiemde zie ik nu... ik was weer te snel |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Wodka van aardappelen 2 kilo gekiemde en geschrote gerst die dient als mout. Ik zou wel echte mout gebruiken Gerdy, anders doet de Gerst niets. Ben benieuwd naar het resultaat! |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Oh ja, nog een heel eenvoudige maar superlekkere salade, die wil ik jullie niet onthouden 🙂 Watermeloen, kleine blokjes, feta kaas en verse basilicum, klaar. geen dressing. Je bent klaar in 1 minuut e... |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Jack, je bent een professioneel barbecuer, ziet er goed uit allemaal. Vwb de foto's, ook op de pc krijg ik soms foto's van minder dan 5 Mb niet geüpload. Ik krijg dan de melding dat ze te groot zijn... |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Hoi Jack, Dat ziet er allemaal supergoed uit zeg. Ik ga het straks allemaal eens op mn gemakje lezen! Top! Dat rookplankje voor de zalm heb ik laatst ook gekocht, leuk voor de buren 😉 Wat betreft de f... |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |