Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Komt het warmere distillaat er ook veel sneller uit dan vroeger het geval was? In dat geval meet hij toch een verkeerde temperatuur. Geef je toch meer water dan daalt de temp en gaat hij langzamer lop... |
In forum Mijn installatie |
8 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Ook dat is zo bij pot stil modus. Is het korte slangetje bovenop de kolom wel doorgelust van de ene naar de andere buis? |
8 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Welke hydrometer gebruik je? Als hij naar de bodem zakt zou het toch behoorlijk sterk moeten zijn. Hoe heb je het koelwater aangesloten? Heb je de reflux gebypast? Dan gebruik je hem in pot still modu... |
8 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Ik denk echt dat er met de opbrengst niets mis is. De refractometer gaat op safe. Dit hebben we al eens eerder onderzocht ? |
8 jaar geleden |
|
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier! Dan is dat waarschijnlijk het probleem. De refracto meet maar tot 80%. Daarboven gaat hij is een soort safe modus en geeft dan bijvoorbeeld 50% aan terwijl het 92% is. |
8 jaar geleden |
|
RE: Tony's Saté Ziet er allemaal weer heerlijk uit Erik! Heb je je kidde weer eens gebruikt voor de slagroom? |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: NEDERLANDSE moonshiners Tot morgen! Groetjes aan de boekhouder ? |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: NEDERLANDSE moonshiners @lummel, net vanilleroomijs getest met zowel Kirsch als frambozen eau de vie en met zelfgemaakte frambozenlikeur. frambozen en de kirsch zijn beiden even lekker in combinatie met het ijs. De likeur is... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Ultrasoon verouderen Haha doe je goed, verse panelen en veel zon 🙂 Dat is snel terugverdienen! |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Tony's Saté Harrie heb ik nooit meer iets van gehoord, Egebrt heeft nog een T500 opgehaald hier, Ik heb Egbert gemaild, die reageert nog wel hoor. Hoop dat hij kan! |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Tony's Saté Ja idd jammer, Heike komt in ieder geval wel naar de bbq! Ik zal Egbert ook even mailen. De laatste groep was ook heel leuk hoor, maar ik heb alleen contact met Raymond en Jelle, de reunie is in belgi... |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Ultrasoon verouderen Ja echt he! Ik moet nog zo lang tot mn pensioen! Maar ik weet nu al hoe ik mijn dagen ga indelen.Drank maken en bbqen 🙂 We zouden een machine moeten ontwikkelen die alles kan, brouwen, stoken en tege... |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Tony's Saté Soms kun je beter niet te lang bij dingen stilstaan. Als iedere nederlander verplicht een dag zou moeten meekijken in een kippenslachthuis zou er ook minder kip worden verkocht denk ik. Dat geldt natu... |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Ultrasoon verouderen Haha ja was het leven maar zo simpel. Zo dacht ik ook over die mooie BBQ's van Jack en Marco... Maar ja, zo werkt het helaas niet 🙁 |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Tony's Saté Ziet er goed uit Tony, laatste keer dat ik ze op had is toch weer een jaar of 5 geleden in de Ardennen, kinderen leek het wel leuk dat te bestellen. Tot ze zagen dat het er echt uitzag als pootjes met... |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |