Forum antwoorden aangemaakt

RE: De stookforum BBQ 30 Juni 2018

Hoi Lummel, Je kunt het beste even bellen met de camping, volgens mij zijn ze niet zo heel moeilijk hoor. Bij een blokhut moet je volgens mij wel je eigen slaapspullen meenemen. Is Van der valk Breuk...

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Het grote BBQ Topic!

Fijn dat je hem zo in je familie opgenomen hebt ?

In forum De kookhoek

8 jaar geleden
RE: Vermogens regelaar te koop (verkocht)

Ik denk dat veel mensen er wel een willen hebben hoor! Idd met normale stekker. Anders even mensen laten intekenen, dan weet je ongeveer hoeveel je er kunt maken. Net als met het iSpindel projectje ? ...

In forum Vraag en aanbod

8 jaar geleden
RE: Vermogens regelaar te koop

Gefeliciteerd met de geslaagde transactie ?

In forum Vraag en aanbod

8 jaar geleden

Het woord chiller staat inmiddels synoniem aan het woord wachten, dus eigenlijk heb je we wel gelijk haha maar dan staat mn woonkamer straks weer vol. Het zijn behoorlijke dozen zoals je weet ?

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Ik heb er zin in! Wel nog even geduld hebben. Morgen drukke dag, er komen weer chillers binnen die allemaal de deur uit moeten ? Als alles meezit kan ik hem morgen wel uitpakken en plaatsen.

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Ik heb dus nog geen standaard want die kost ook nog eens 280,00. Maar wil eigenlijk gewoon een stevig steigerhouten tafel hebben ofzo, gewoon eenvoudig tot ik er aan toe ben hem mooi in te bouwen. Hij...

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Kijk! Daar hebben we wat aan! Scheelt zo weer een paar tientjes! 🙂

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Hoi Jack, Ik heb gisteravond al heel veel filmpjes bekeken en er meteen een ConvEGGtor bijbesteld, zit er niet standaard bij. De lekbakken waren uitverkocht want die wilde ik ook, maar kun je ook iets...

In forum De kookhoek

8 jaar geleden
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?

Af en toe moet je even aan jezelf denken he ?

In forum Het Café (praathuis)

8 jaar geleden
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?

Ja lekker he! 4 stuks voel je wel binnenkomen ?Ik had vandaag weer zatte van Brouwerij "t IJ. Ik was in Amsterdam en dan is dat mijn favoriet van de tap.

In forum Het Café (praathuis)

8 jaar geleden

Bij Coolblue stond een tweedekans Big Green Egg, de medium met een leuke korting. Deze komt Dinsdag. Tweedekans is teruggestuurd door mensen die zich bedacht hebben en zou volledig hetzelfde moeten zi...

In forum De kookhoek

8 jaar geleden
RE: Flessen, weckpotten en andere recipiënten (winkels)

Ik gebruik deze kilner potten, vaak in de aanbieding bij Sligro. Ook online redelijk betaalbaar. Ze zijn er in 5 en 8 liter uitvoering. Hier bij Bol.com bijvoorbeeld.

In forum Vraag en aanbod

8 jaar geleden
RE: Maak je eigen tonic

Citroenzuur is perfect als ontkalker, maar als je ontkalker koopt dat als zodag verkocht wordt heb je kans dat er ook nog andere stoffen inzitten. Maar gewoon citroenzuur is zo te koop, altijd handig ...

In forum Recepten

8 jaar geleden
RE: Tony's Saté

Nou Jan... Ga jij dit maken? Dan hoef ik het niet mee te nemen naar de barbecue of zal ik toch 2-4 KG meenemen? Hey Tony, ik wil het graag een keer maken maar niet voor onze bbq, ik heb dan al heel v...

In forum De kookhoek

8 jaar geleden
Pagina 231 / 456