Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Vermogens regelaar te koop Doe mij er dan ook maar een 😉 Eerste serie nu uitverkocht? |
In forum Vraag en aanbod |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Heerlijk zeg om dat idd gewoon zomaar op een doordeweekse dag te kunnen doen he! Die kiplollies ga ik ook eens maken! Ziet er super uit Jack! Mijn Q is bijna gereed, onderstel komt straks binnen (to... |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Vermogens regelaar te koop Die 6 ben je zo kwijt, ik zou voor 10 gaan ? |
In forum Vraag en aanbod |
8 jaar geleden |
|
RE: Rum maken (eerste keer) Je suiker is gewoon op ?Reanimeren kan zeker door meer suiker toe te toevoegen. Probeer het maar eens met een pondje, je zal zien dat het weer verder gaat. Als je aan dit recept verder geen suiker wil... |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: De stookforum BBQ 30 Juni 2018 Hoi Troet, Ik stuur hem wel even een mail, denk dat hij niet dagelijks op het forum kijkt. Top dat je het wilt doen! |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: De stookforum BBQ 30 Juni 2018 Zo te zien doet hij het nog uitstekend! |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter chiller is binnen nog even een dag laten rusten en het feest kan beginnen Dat is mooi om te horen! Heeft de Glycol fles de reis overleefd? Die wil nog wel eens lekken onderweg. |
In forum Bieren en wijnen |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Fijn dat de pssst er al lekker in zit, en ook zeker mooi helder! Dat is vast een lekker blondje! Ik kan niet wachten om ze te proeven. Jammer dat we maar beperkte koelmogelijkheden hebben in de blok... |
In forum Bieren en wijnen |
8 jaar geleden |
|
RE: Rum van melasse basis recept Hoi Willempy, sommigen doen het met, en anderen doen het zonder toevoeging van suiker. Het grote rum topic vind je hier: |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Dat wel, maar hij is verkocht als zijnde teruggestuurd door klant binnen de bedenkingstermijn. Deze producten worden grondig gecheckt (volgens de site) en verkocht met volledige garantie, echter kan h... |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Dat is waar ook, de slager hier heeft hem ook altijd voor de deur staan. Soms op zaterdag hebben ze een demonstratie. Ik zal er eens op letten dit keer! Een live demonstratie is nooit weg natuurlijk! |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Hij wordt zeker in mn familie opgenomen 😉 Als ik hem helemaal doorheb zijn we vast onafscheidelijk een team 🙂 Het komt vast wel goed, Coolblue staat wel bekend om goede klantenservice. Wellicht kunnen... |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Hij is deels binnen, Ze zijn gemakshalve vergeten het RVS rooster er bij te doen. Ik was al van plan de gietijzeren tzt te bestellen, maar wilde beginnen met het standaard rooster. Beschrijving ontbre... |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: De stookforum BBQ 30 Juni 2018 Hoi Lummel, Slecht geregeld voor een terugkerende gast, zou er geen woorden meer aan vuil maken en wegblijven. Pino was met de tent, Dumo had ook een tentje gekocht. Ging allemaal prima. Met een luch... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: De stookforum BBQ 30 Juni 2018 Gewoon aanschuiven in de blokhut hoor 🙂 Je hoeft niets te regelen 🙂 |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |