Forum antwoorden aangemaakt

RE: Meergranenborrel, klaar in 1 week, Tried and True Recipy

Hij wordt steeds lekkerder, toch nog een klein beetje houtsnippers toegevoegd, meer voor de kleur hoor, de smaak zit er zo al wel in. Wat een top borrel! Blind zou je het gewoon whisky noemen. Je proe...

In forum Spirits

8 jaar geleden
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier!

Hey Shawn, Nee hoor, die kolom is hartstikke schoon als je hem de 1e keer in gebruik neemt. Je kunt het resultaat gewoon direct gebruiken. Je hoeft hem echt niet schoon te stoken. Zo schoon als hij d...

In forum Mijn installatie

8 jaar geleden
RE: Het grote BBQ Topic!

Hoi Jack, Komt inderdaad vast wel goed met de ring, ik wilde niet langer wachten en gewoon eens van start gaan nu. Leuke eerste ervaring. Iets te snel de atributen geplaatst waardoor het opwarmen la...

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Dat is wel het beste denk ik, moeten we hem onderweg geen naam gaan geven anders gaan we het nog zielig vinden. De laatste zwedenreis hadden we hem Bert het Hert genoemd, zo heet de facebookpagina en ...

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Eerst even een goed stukje zeil vinden voor in de kofferbak, nek doorsnijden geeft best wat rommel. Ik zou hem natuurlijk ook kunnen wurgen maar dan bloedt hij niet goed leeg. Ik zou ook gewoon vlees ...

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Ja daar krijg je trek van he! Hij ligt vast ergens onder de troep die uit je garage kwam, gewoon flink graven dan kom je hem vanzelf tegen! Je gaat hem vanaf nu veel vaker gebruiken, let maar op!

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Haha eens bellen wat voor voer ze allemaal krijgen, op basis daarvan maken we een keuze waar we er vanacht 1 op gaan halen 🙂

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Ja Goulash, lekker! maar je kunt van alles een goede stoofpot maken. De hertenstoof bij Johan was ook zo lekker. Het kan niet mislukken! Gewoon lekker spelen met vlees, groenten, rode wijn, donker bie...

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

We hebben hem gebruikt bij Johan voor de stoofpot op open vuur ?

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Nee nog niet gegeten, maar kan niet anders dan dat dat lekker is! Sligro krijgt hier iedere dinsdag verse eenden uit frankrijk binnen, gaan we ook eens doen!

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

De haring laten we nog een dagje wachten, ik vertel hem wel dat de visboer er vandaag niet stond en dat we kip gaan eten. Het ruikt lekker in de tuin, ik kan echter geen bierlucht ontdekken maar he...

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Heb ik ook nog een pond paling gekregen en heb ik mn zoontje beloofd straks hollandse nieuwe te gaan eten. Wat een ellende...

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Komt zeker goed! Hoop geknetter uit de bbq en het begint naar kip te ruiken ?

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Haha zonde om duur bier te gebruiken toch? Zover als Oenga ben ik nog lang niet hoor.ik moet nog een hoop leren. Vooralsnog duurt het veel langer om hem op temperatuur te krijgen dan ik online zie......

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Onderstel is binnen, direct in elkaar gezet en een kip gehaald om te testen. Blikje Heineken in zn kont, op de houder en de bbq aansteken voor de eerste keer! Spannend!

In forum De kookhoek

8 jaar geleden
Pagina 229 / 456