Forum antwoorden aangemaakt

RE: Stel je even voor

Zeker welkom Henk! Het forum is een heel leuke en vooral leerzame plek. Maar er worden ook wel grapjes gemaakt tussendoor. Laats moest ik wat testen in een topic en vervolgens schreef iedereen test ac...

In forum Stel je even voor...

8 jaar geleden
RE: Het grote BBQ Topic!

Ja pen maar neer hoor! Gedurende de meeste uren had ik het deksel op de Dutch Oven, daardoor bleef het vocht goed op peil. Maar te veel vocht om te serveren. Deksel er af, even laten inkoken (gaat vr...

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Ja gewoon in dezelfde pan. De smaak trekt zo lekker in de aardappel. Ik hoopte dat het meteen zou zorgen voor binding maar dan had ik ze kapot moeten koken. Vandaar de ontbijtkoek.

In forum De kookhoek

8 jaar geleden
RE: forum test topic (alleen om te testen)

Hbd340, voor het op het forum een echte midaad is moet er heel wat gebeuren hoor, we dollen maar wat ? welkom hier!

In forum Het Café (praathuis)

8 jaar geleden

Laatste uur 2 kilo kruimige aardappels erbij gedaan. Toen die bijna gaar waren nog 4 plakken Bolletje ontbijtkoek voor een lekkere binding van het geheel. Klaar ? superlekker!

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Jouw smoker is ook niet gek hoor! Ik had hem even opgezocht. Lijkt me ook een fantastisch aparaat. Ik was net bij de Plus, want de slager was dicht wegens suikerfeest en AH had geen riblappen meer. ...

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Dat ziet er ook geweldig uit zeg, en netjes opgediend op een keurig gedekte tafel! Dat draagt allemaal bij aan een geweldige smaakbeleving! Super! Konijn kan ook wel weer eens op het lijstje! Idd de ...

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

En nu de eerste keer de Dutch Oven gebruiken voor een stoofpot. Riblappen eerst lekker op de grill alvorens ze in stukken te snijden, dat heeft een mooie bruine kleur en een lekkere bbq smaak. Verder ...

In forum De kookhoek

8 jaar geleden
RE: Kersen...... Alweer

De kersen zijn inderdaad schreeuwend duur, eigenlijk valt het morellensap met 2 euro per liter best wel mee dan. Die 10,00 per kilo is supermarktprijs. Ik zag trouwens dat de blokjes watermeloen di...

In forum Spirits

8 jaar geleden

Ik heb er wel een aanklikbare link van kunnen maken, dan werkt hij wel. Maar je telefoon maakt er een bepaalde verhouding van die de software van de site niet kan verwerken. het lukt mij zo ook niet.....

In forum Spirits

8 jaar geleden

Ff kijken of ik wat kan doen, momentje

In forum Spirits

8 jaar geleden

Ik ga het ook weer eens proberen, blijf me inspireren Jack!

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Ah ok, wij moesten vroeger alles op een bakplaat spreiden en op gelijke dikte maken en onder folie op laten stijven in de koelkast, vervolgens in gelijke delen snijden en snel in vorm maken en paneren...

In forum De kookhoek

8 jaar geleden
RE: Meergranenborrel, klaar in 1 week, Tried and True Recipy

Ja 1 keer, direct toen het begon te lopen was het lekker. Ik heb iets aan voorloop weggegooid maar heb het heel beperkt gehouden. Het is een aanrader als je van granen houdt.

In forum Spirits

8 jaar geleden
RE: Echte franse suikermais kopen in nederland

Ik bleef ook steken op 1050, ook ik heb suiker toegevoegd. Het gisten ging als een kanon, waarschijnlijk is het bij jou ook al flink bezig. Ik houd waarschijnlijk maar een goede 10 liter stookwijn ove...

In forum Stooktips

8 jaar geleden
Pagina 228 / 456