Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: melkbussen Ga je van deze bussen een ketel bouwen? |
In forum Mijn installatie |
8 jaar geleden |
|
RE: bouillabaisse maken Dat ziet er geweldig uit Lummel! Ik krijg steeds meer inspiratie 🙂 En het is ook nog eens heel erg gezond! |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Pizza moet lukken. Hoor het recept nog wel. Nu lekker de stad in ? |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Verdomme nu krijg ik ook honger. Straks eerst in de stad lunchen, dan kan ik weer normaal nadenken hahaha Eerdaags ga ik ook pizza maken op de bbq, lijkt me ook heel gaaf! in een paar minuten op 400 g... |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Dat is een goeie ja! Maak daar maar een nieuw topic voor aan, een goed bouillabaise recept is zeker welkom! Heerlijk! In de ardennen ook een paar keer fantastische bouillabaise gegeten. |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Kook alleen de aardappels met wat zout maar gebruik de aromat om het op smaak te maken. Is ook al behoorlijk zout en de spek is ook nog zout. Ik ben niet zo'n fan van nootmuskaat maar dat is voor iede... |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Ook heel lekker idd! Daar kan ik echt niet mee ophouden tot de pan leeg is haha. Tip, gooi er wat Aromat doorheen, dat gele poeder 🙂 Zo lekker! Geen wijn? Nu je het zegt, ik zou het zo snel ook niet... |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: forum test topic (alleen om te testen) Verschil moet er wezen RenéR, we zijn nu gewoon helemaal voor Belgie! Deze vond ik laatst ook nog ? |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Man ga in de catering. Wil het zo graag proeven maar hoe? Had ik maar een vrouw van de huishoudschool. Inruilen? Volgens mij leerden ze dit niet op de huishoudschool hoor. Zijn mannendingen 😉 Bedan... |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Dat zou heel goed combineren inderdaad! Ik heb periodes dat ik er heel veel plezier aan beleef alles zelf te maken, maar er gaat zoveel tijd inzitten en dat heb ik niet altijd. Nu ben ik wel weer hel... |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: forum test topic (alleen om te testen) Weer iets geleerd! 🙂 |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Klinkt echt heel goed! Ik heb hier 2 flinke toko's om de hoek, dat komt wel goed. het recept voor sajoer boontjes mag ook wel hoor! Heb ik alleen nog maar met de kant en klare boemboe gemaakt. Ook lek... |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: forum test topic (alleen om te testen) Dat weet ik niet, zelf heb ik android, dan heb ik rechtsboven een stippellijntje, als ik daarop klik krijg ik een heel keuzemenu, waaronder desktopsite weergeven. Dan werkt het hetzelfde als op de com... |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Ik ga hem morgen eens helemaal doorlezen. Inderdaad een behoorlijk recept, maar zeker de moeite waard. Sajoerboontjes en rendang ben ik altijd al dol op! Ik denk dat dit een perfect recept is voor de ... |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: forum test topic (alleen om te testen) Dan kies je toch gewoon voor desktop versie weergeven in je browser 🙂 Ik kan het omgooien maar ik heb er eens mee getest, er gaat teveel door de war. Ik hoop dat de fabrikant van de software nog eens ... |
8 jaar geleden |