Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Frambozen Schnapps van diepvries frambozen Aha, ik vind het altijd erg vaag. Laatst was ik in Duitsland en we vroegen om Schnapps, ze vroegen of we Obst bedoelden, en of we dan Obst van appel of peer wilden hebben. |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Koop je een vaderdag cadeautje voor je schoonvader en mag je meteen lwkker meegenieten ? |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Kersen...... Alweer Dat is dus echt heel hard werken! Is alles voor de kirsch? Je kan ook lekkere limonade, jam, dessertsaus, wijn enz maken. En natuurlijk een schaaltje om zo lekker op te eten ? |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Speciaal voor jou Jan.... Leuk filmpje ? zal de volgende keer proberen een mooie ronde te maken ? |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Ik gebruik normaal witte bolletjesdeeg van koopmans, Die rijst lekker. Echter was deze niet op voorraad bij AH dit keer, dus nu pizzadeeg van koopmans genomen. Die hoeft niet te rijzen, heel vreemd ma... |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Ja dat kan ook nog. Mn jongste lust geen pizza, maar daarvoor heb ik stokbrood gebakken, in dezelfde tijd als een pizza bak je stokbrood af. volgens hem was die ook lekkerder dan uit de oven. Kan ook ... |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! voor 12,50 mag de Italiaan het die 2 keer per jaar voor mij doen. Sinds mn dochter verkering heeft zijn we hier nu met zijn zessen, dan is het best de moeite waard om thuisbezorgd.nl over te slaan e... |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Naast whisky nu ook Beleggen in bbq's ? |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Net pizza op de Green Egg gemaakt. De eerste was niet zo mooi, ze werden steeds beter. Helaas heb ik alleen een foto van de eerste, de kinderen stonden te wachten op hun pizza en heb zodoende niet mee... |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Frambozen Schnapps van diepvries frambozen 2,5 liter van 60% tot nu toe en hij loopt nog goed maar het is echt niet lekker, aangezien ik niet om alcohol verlegen zit zet ik hem uit en ga ik hier verder geen moeite meer insteken. De truc met he... |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Frambozen Schnapps van diepvries frambozen De ketel loopt weer, nu met de uitgestookte backset van de vorige keer waar opnieuw suiker aan is toegevoegd. Het rook erg lekker aan het waterslot en ik hoopte dat ook deze ronde zoveel smaak en geur... |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Geeft niks, anders was je niet op zoek gegaan en had je nog zitten balen! Weer een probleem opgelost ?? |
In forum Bieren en wijnen |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Ze zien er lekker uit Jack, wel tandenstokers nodig daarna! 😉 Genieten dat badje, en die opblaas eend mag natuurlijk niet ontbreken! Proost! |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Hoi Marco, Jij hebt 2 keer een pompje ontvangen, dus dat je 2 kabels hebt liggen klopt. Maar bij iedere fermenter is het juiste kabeltje meegeleverd. Hij moet er zijn! |
In forum Bieren en wijnen |
8 jaar geleden |
|
RE: melkbussen Volgens mij heb ik dit soort bussen hier al eens vaker voorbij zien komen. Kan best volgens mij! Idd leuk project voor de wintermaanden 🙂 |
In forum Mijn installatie |
8 jaar geleden |