Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Ozon test Het zal voor jullie ook niet lang meer duren hoor, ik had hem ook op prive besteld en het is gewoon een huisadres. Ik heb hem 20 minuutjes laten bruisen, net zoals topicstarter Gompie. En ik moet zegg... |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: bouillabaisse maken Ik moet eerlijk bekennen dat het vele jaren geleden is dat ik zelf aardappels heb geschild. ik weet het, lui... maar ik ga voor stamppotten meestal voor gemak en koop een zak kruimige aardappelen bij ... |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: bouillabaisse maken Dat is ook altijd lekker idd! Maar ik let even op mn koolhydraten, en van de bouillabaise mag ik net zoveel als ik wil. Ik zat trouwens na 1 flinke soepkop echt vol. Vanavond nog een nemen. Ik was zel... |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Ozon test Je kunt het apparaatje aan de muur bevestigen, maar het rammelt dus zo erg dat ik hem nu eindelijk op een stuk bubbelfolie in zo'n positie hem kunnen leggen dat hij alleen nog maar zoemt. Ik denk dat ... |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Ozon test Ik heb hem binnen. Het is niet alleen heel goedkoop maar het ziet er ook nog eens heel goedkoop uit, de inhoud rammelt en als je hem aanzet rammelt hij nog meer 🙂 Ik heb mn rvs bruissteentje al binnen... |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: bouillabaisse maken Ik zit hem nu te eten, erg lekker! Ik heb wel wat witte wijn erdoorhee gedaan, maar zonder is hij ook al erg lekker hoor! Top, die gaan we vaker maken! |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Koolhydraatarm Erik, de pizza van vandaag had eigenlijk niet gemogen. De Bouillabaise is geen probleem. Vlees mag ook onbeperkt dus ik mag vandeweek ook nog mijn bluetooth kernteperaturmeter gaan test... |
In forum Bieren en wijnen |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Wauwie dat ziet er echt geweldig uit! |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Morgen? Ik denk dat ik dan voor jouw Bouillabaise ga ? |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Jij hebt anders de nodige frustraties gehad Lummel, en daar hebben anderen ook weer van geleerd, dus niet zo bescheiden he ? |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Jac heeft inmiddels een geweldige nederlandstalige handleiding geschreven voor het gebruik van de Conical Fermenter en de Glycol Chiller. Dit zal nieuwe gebruikers snel op weg helpen. Problemen waar a... |
8 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Ik dacht aan Bram, maar dat was ierland. Maar dat kan ook heel leuk zijn! |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Daar staat een mooi kapitaaltje ? Die glaasjes zijn nog niet zo makkelijk te vinden, Mackmura had ze ook niet, ik had graag een setje meegenomen. Ik denk dat er veel amimo is voor een Whiskyreis naar ... |
8 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Mooi glaasje! Lekker is hij he! Bij de bbq kunnen we het er wel eens over hebben. Zou leuk zijn als iemand het wil en kan organiseren ? |
8 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Nu willen we naar Isle of Isllay haha ?? Ga je mee Erik? |
8 jaar geleden |