Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Ozon test De smaak uit de Gin blijft net zo aanwezig, ik denk niet dat dat nog gaat veranderen. Ik laat hem nog even doorgaan, we zien wel 🙂 |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Duur t500 run Als je een volledige suikerwash verstookt zal je tussen de 4 en 4,5 uur bezig zijn. Zorg dus dat je het doet op een dag waarop je echt de tijd hebt. |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Ozon test 🙂 Dat heb ik niet gemeten, het kan best zijn dat het iets minder is geworden anders zou je het ook niet zo goed ruiken. Ik had geen maatverdeling op dit tankje Ik wist dat het ongeveer 4,5 liter moet ... |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Ozon test Ben benieuwd of hij de gin smaak er uit krijgt, als je zelfs kleur kunt laten verdwijnen. Zou wel heel bijzonder zijn. |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Ozon test Ben je ook veel alcohol kwijt door verdamping of is dat niet merkbaar? Nee, het is 21,5 graad hier in huis en op de dobber geeft hij 93% aan. Was het eerste waar ik bang voor was 😉 |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Ozon test Ik kan het niet echt terugvinden online, maar je zou zo slootwater drinkbaar moeten kunnen maken. Ik vind het toch allemaal klinken als te mooi om waar te zijn, toch werkt het nu met nare luchtjes en ... |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Ozon test Ruim een uur lang laten bruissen in 4,5 liter van 92%. Neutraler is bijna niet mogelijk denk ik. Dit werkt goed! Nu heb ik nog een pot staan waar ik met neutrale alcohol en essence gin van heb gemaakt... |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Ozon test Omdat het binnenshuis niet gezond is heb ik hem in de schuur, toch maar even de deur daar open gezet. Daar hangt nu een alcohollucht niet normaal haha. Ik ga hem zo maar eens uitzetten, volgens mij is... |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Ozon test Ik had nog een tankje alcohol uit de T500 van 92% waar toch nog een beetje een gistsmaakje aan zat. Weet nog niet wat ik ermee ga doen maar heb nu de ozon er in gehangen, lekker een uurtje laten staan... |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Ozon test Het grijze kastje is de pomp, daarom maakte de mijne ook zo'n gerammel toen deze niet meer vastgelijmd was. Ik vermoed hoogspanning, al is er weinig over terug te vinden. Ook het aantal milligrammen d... |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Ozon test Bij mij zat er ook een steentje bij maar voor de zekerheid toch een rvs steentje gekocht. Maar wellicht het slangetje zelf ook maar vervangen voor iets waarvan je zeker weet dat het siliconen is. Ik h... |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Ozon test Mooi dat je hem ook binnen hebt! Ik zal hem vanmiddag even open schroeven, mischien is er gewoon een schroefje los. En anders is er bij het tansport iets misgegaan. Benieuwd naar jouw resultaten! |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Hoe kan ik een topic 'ontvolgen'....... Volgen gaat vanzelf als je reageert, ontvolgen kan hier rechtsboven. Volgen of niet langer volgen. |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: T500 reflux RVS zgan Mocht de mail niet aankomen, check je spambox, als hij daar niet staat bemiddel ik straks tussen jullie 😉 |
In forum Vraag en aanbod |
8 jaar geleden |
|
RE: Mislukte batch bier stoken?! Eau de bierre is anders best in opkomst hier en daar |
In forum Bieren en wijnen |
8 jaar geleden |