Forum antwoorden aangemaakt

RE: Kirsch van morellen (zure kers)

Ik neem het voor je mee, regelen we verder daar wel ?

In forum Spirits

8 jaar geleden
RE: Alcohol in het nieuws

Volgens mij zit hij nog steeds te eten ???

In forum Het Café (praathuis)

8 jaar geleden

Oh ja, ik gebruik inderdaad weer champagnegist. Bevalt me erg goed icm fruit.

In forum Spirits

8 jaar geleden

Erik, het sap bevat maar een procent of 6 aan suiker, dat is wel heel erg weinig.ikheb vorig jaar wel glucose gebruikt en het resulaat was erg goed. Dat ga ik gewoon weer doen. Lummel heeft zelfs meer...

In forum Spirits

8 jaar geleden

Ik heb maar 50 besteld, maar denk dat ik vraag of ze hem maar met 45 liter willen opvullen. Ik moet er ook nog glucose aan toevoegen en ruimte over houden voor eventueel schuim. Bij het teruglezen las...

In forum Spirits

8 jaar geleden
RE: Het grote BBQ Topic!

Thanks! Ik wil hem idd als geheel stuk, ik heb reverse sear nog nooit eerder gedaan maar na het lezen van wat tips hier en daar had ik al verwacht dat je dit zou adviseren ? dat gaan we dus doen! En i...

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Van 22 juni tot 2 juli is de Wijkgaard gesloten, ik vraag me af hoe ze dat doen als het sap eerder komt dan verwacht. De kersen liggen alweer op de markt dus ik denk dat dit sap toch eerdaags ook wel ...

In forum Spirits

8 jaar geleden

Lekker gegeten Lummel? Ik moest het vandaag met wat karige speklapjes doen, geen straf hoor, maar jouw spaghetti klinkt ook lekker, die combinatie met ansjovis heb ik nog niet geproefd!

8 jaar geleden
RE: De stookforum BBQ 30 Juni 2018

Er zijn nog steeds plekken vrij voor de bbq hoor, meld je dus gerust aan voor de gezelligste middag en avond van het jaar!

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Het grote BBQ Topic!

Ik krijg zo'n trek als ik die ribs zie! Ga ik binnenkort ook maar eens proberen! Gaat wel veel tijd in zitten dus moet op een zaterdag ofzo 🙂 Jack, heb je nog goede adviezen voor deze mooie Rib Eye? D...

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Maximaal 10 per week Chris.... Mischien kun je het stuk laten aanpassen naar flessen inplaats van glaasjes en het daarna pas aan Adriana laten lezen 😉

8 jaar geleden
RE: Stel je even voor

Helemaal precies zal het niet zijn, maar dit is echt wel een heel goede tool: En hier is versie 2:

In forum Stel je even voor...

8 jaar geleden
RE: De stookforum BBQ 30 Juni 2018

Hey Jack, Met de T'shirts is het helaas nog niets geworden. Niet meer aan toe gekomen, ik had het leuk gevonden je met een stookforum tshirt aan op de foto te zien bij de TT maar helaas.... Het is erg...

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Stel je even voor

Hoi Jelle, Een tabel weet ik niet, maar op Homedistiller.org staan wel goede tools om uit te rekenen hoelang iets duurt bij bepaalde grote ketels en verschillend vermogen. Dat staat bij de calculators...

In forum Stel je even voor...

8 jaar geleden
RE: T500 reflux RVS zgan

Dus hij is nog beschikbaar! Die ben je zo kwijt Paultje81

In forum Vraag en aanbod

8 jaar geleden
Pagina 223 / 456