Forum antwoorden aangemaakt

RE: Het grote BBQ Topic!

Dat is ook een goed idee idd. Dit stuk vlees is mooi gelijkmatig, maar soms heb je van die stukken met een dun en dik gedeelte, dan kan het erg handig zijn! Er staat nog zoveel op mn verlanglijstje om...

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Het is de eerste keer dat ik hem gebruik, er kunnen 4 stukken vlees aan, maar er zitten maar 2 sensoren bij 😉 Hij begint idd al mooier te worden he haha. Nu komt net van Cool Blue mijn nieuwe vuurring...

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Mijn eitje staat ook weer aan 🙂

In forum De kookhoek

8 jaar geleden
RE: De stookforum BBQ 30 Juni 2018

Dat lijkt me super Troet! En ik denk met mij nog wel meer mensen 😉

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Heel goed voor elkaar zeg! Die gebruik je met grote regelmaat zeker?

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Het is ook superleuk om te doen, en als je dan proeft waar je het allemaal voor gedaan hebt, heerlijk!

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Prachtig Troet! Zelf gevangen? Ik heb het vroeger paling, forel, zalmforel en kleine meerval gerookt. Zo lekker!

In forum De kookhoek

8 jaar geleden
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak

Ik heb nu een Dymo 450 Duo labelprinter, ik zal eens kijken wat daar de mogelijkheden van zijn.

In forum Bier, Wijn en overige dranken

8 jaar geleden

Zeker strak! Echt heel netjes! En slim ook om het op de dop te doen en niet op de flesjes, scheel weer hoop gedoe met schoonmaken van de flesjes nadien!

8 jaar geleden

Zodra ik plek heb zeker! Eerst mn appt verkocht hebben 😉 Dan bedrijfsruimte en dan heb ik thuis alle plek voor de hobby!

8 jaar geleden

Stel ik nou een hele domme vraag al ik vraag waarom er etiketjes op een fles moet komen die je zelf hebt gemaakt? Het ziet er vooral leuk uit voor je gasten 😉

8 jaar geleden

Die is wel betaalbaar idd, mischien binnenkort 😉 Ik vond het kroonkurk aparaat al een beste investering voor iets dat ik niet zo vaak gebruik haha.

8 jaar geleden

Leuk he kroonkurken 😉 Moeten nog wel etiketjes op de kroonkurken. Ja he 🙂 Moet nog ff kijken hoe ik dat ga regelen. Heb je tips?

8 jaar geleden
RE: Alcohol in het nieuws

Goede zult, balkenbrij en bloedworst is heerlijk hoor. We hebben hier op zaterdag op de markt een kraam staan die alles zelf maken. Eerst veel proeven alvorens het te kopen 😉 En toch he, een goede fal...

In forum Het Café (praathuis)

8 jaar geleden

Naast heerlijke borreltjes willen we ook af en toe iets dorstlessends op voorraad hebben 😉 Zojuist de appelcider van het Mangrove Jacks pakket gebotteld. 35 halve liters en een 1,5 liter petfles gevu...

8 jaar geleden
Pagina 222 / 456