Forum antwoorden aangemaakt

RE: De stookforum BBQ 30 Juni 2018

Op pagina 1 van dit topic staat alle info, je kunt ook in de blokhut slapen als je een matje en slaapzak meeneemt. Er zijn verder geen kosten. Ik krijg de sleutel om 14.00. Vanaf dan is iedereen welko...

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Daar ben ik nou eens echt benieuwd naar. Veel over gelezen maar nog nooit geproeft!

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Dag Habraxis, dat is zeker mogelijk hoor! Kom je alleen of met partner? Blijf je slapen? Ik voeg je morgen toe aan de lijst! Leuk dat je er bij bent!

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Het grote BBQ Topic!

Ziet er ook goed uit Troet! Is dit ook lekker met kip? Vast wel ? Wat een mogelijkheden he!

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Op dit moment weet ik alleen dat er genoeg vlees zal zijn πŸ™‚ Sterke drank maak ik me ook geen zorgen over. Erik en Leon nemen sowieso zelfgemaakt bier mee. DDM zou proberen zijn Mangrove Jacks cider op...

In forum Stookforum

8 jaar geleden

En dit alles is allemaal voortaan zo terug te lezen, bijna een levend kookboek. Ik zal selecties moeten maken met wat ik ga proberen, anders vreet ik me veel te snel vol! Wat ga je trouwens met de var...

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Whahahaha πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Lummelientje vindt procureur te vet dus koopt ze niet. Maar is wel onderweg voor Baileys ingrediΓ«nten. Dat dan weer wel. Laat Lummelientje dit maar eens lezen over vet πŸ˜‰

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Haha toen ik stookwinkel begon dacht ik al, ik kan er later mischien wel bbq's bij gaan doen. Is ook een vorm van stoken toch.

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Geloof me Lummel, met zo'n ei is het een makkie. Kun je die stoomketel niet ruilen voor een ei πŸ™‚ Of had je die al verkocht?

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Ik hoef volgens mij niets terug te sturen, ze hebben er nog niet om gevraagd. Ik kan hem idd als reserve houden mocht de oude het een keer helemaal begeven. Ik heb inmiddels ook mn rvs rooster binne...

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Oooh Jack ook al zit ik nu hartstikke vol ik krijg hier zo weer trek van! Wat heb ik nog een hoop te leren πŸ˜‰ Volgend jaar plannen we de bbq niet met de TT en huren we jou in als BBQ Chef! Een rijtje e...

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

we komen in de buurt πŸ˜‰

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Jaaaa die hebben we al eens besproken, die kan prima op het ei denk ik! 3-2-1 kost wat tijd maar is verder heel simpel 1. 3 uur op lage temperatuur indirect garen 2. inpakken in folie met wat appe...

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Erik, ga jij je smoker nog gebruiken dit weekend? πŸ™‚

In forum De kookhoek

8 jaar geleden
Pagina 221 / 456