Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Het grote BBQ Topic! Nou het is dat Jack hier laatst over begon, ze zijn bij mij vaker mislukt dan gelukt hoor. Dit keer lukte ze zelfs zonder op te stijven. Iedereen vond ze lekker ? pork is nog niet op, mn zoon komt van... |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic!
|
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Haha idd Erik. Mn eerste 9 kilozak gaat erg hard. Gelukkig verbruikt de egg heel weinig. Ik ben nu kroketten aan het maken Franse raskipjes zijn ook besteld. Help ik heb een hobby ??? |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Haha idd Erik. Mn eerste 9 kilozak gaat erg hard. Gelukkig verbruikt de egg heel weinig. Ik ben nu kroketten aan het maken Franse raskipjes zijn ook besteld. Help ik heb een hobby ??? |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Dat ziet er idd echt super uit! We hebben nog veel over dus vanavond weer lekker aanvallen! Ik ben lekker aan het hobbyen en zal de kiplollies ook eens gaan proberen. Dinsdagavond krijg ik deze geleve... |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Het heeft er op gelegen vanaf gisteren 15.00 tot vanmorgen 08.00. Ik heb gisteravond laat de luchtschuiven dichtgezet en is zodoende gedurende de nacht afgekoeld naar 44 graden. Verder is het perfect... |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Macedonie, land van de rakija Wat een mooi verslag Robin, mooie foto's ook! Leuk dat je het hebt laten testen door je schoonvader! |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Dag Alain,ook jij van harte welkom! Ik zie dat je al bijna 2 jaar lid bent, je leest dus vooral graag denk ik? De basis voor een whiskymash lijkt erg op het maken van een bier wort, dus je bent al op ... |
In forum Stel je even voor... |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Net van de bbq afgehaald, kern was nog 44 graden. Botergaar en smaakt heerlijk. Hier kan het hele gezin vanmiddag weer lekker van eten ? |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Procureur ligt nu al vanaf vanmiddag 15.00 op de Q, Vanaf 72 graden in het zilverfolie gewikkeld met wat bbq saus er overheen gelakt. Temp zit nu op ruim 90 graden, ik kan het vanuit mn bed in de gate... |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Alambik 15 liter van Robin Ja deze doet het hoor ? |
In forum Mijn installatie |
8 jaar geleden |
|
RE: Obelix zijn ketel De oude controllbox is inderdaad niet op vermogen te regelen. Je kunt wel gewoon een nieuwe controllbox kopen met bluetooth, dan is het gewoon weer een moderne Grainfather geworden die je wel op vermo... |
8 jaar geleden |
|
RE: Alambik 15 liter van Robin De link staat waarschijnlijk achter een wachtwoord van jouw Google account, de fotolink bevat geen extensie als .jpg of iets dergelijks. Hier kan de site niks mee. Het beste kun je de foto opslaan op ... |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Wat is dat voor mooie wildkleur Troet? |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Ik was van plan vandaag Osso Bucco te maken in de Dutch Oven maar AH had geen kalfsschenkels.... dus weer eens naar de sligro. Toen ik zag dat ik voor 14,50 2330 gram procureur kon kopen ben ik van ge... |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |