Forum antwoorden aangemaakt

RE: Het grote BBQ Topic!

Vanavond de kiplollies gemaakt, super! En de kinders vonden het ook erg lekker. Alles schoon op ?

In forum De kookhoek

8 jaar geleden
RE: De stookforum BBQ 30 Juni 2018

Hey casper, salade zou top zijn als je dat meeneemt! We houden de bbq wel een tijdje warm hoor! Vorig jaar was ik zo druk met ouwehoeren met iedereen dat ik amper aan eten toe ben gekomen ? toen hebbe...

In forum Stookforum

8 jaar geleden

En ook Boomer heeft afgemeld. Hoop dat het nu toch even stopt met afmelders hoor.... wie wil er komen? Meld je aan en neem gerust je partner mee!

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Stookwijn filteren?

Hoi Boekanier, Lekker rustig alles laten bezinken. Hoe schoner het in je ketel gaat, des te zuiverder is het resultaat dat uit je ketel komt. Suikerwash kun je gewoon laten staan als je tijd hebt. het...

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Stel je even voor

Welkom voor alle nieuwe leden! Er zijn de laatste tid veel mensen bijgekomen, echt heel leuk! Ook nieuwe leden zijn natuurlijk welkom op de stookforum barbecue 30 Juni. je kunt je hier aanmelden! Het ...

In forum Stel je even voor...

8 jaar geleden

Mooi die 2 zijn dan voor mijn rekening. Regel ik zaterdag met je. Ze waren 17,89 excl btw, nu 10,99 excl btw. Heb er 2 meegenomen 🙂

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Monoblock heeft ook afgemeld, we kunnen dus nog wel wat aanmelders gebruiken! Anders zeg ik de slager toch wat minder vlees mee te nemen hoor 😉

In forum Stookforum

8 jaar geleden

De weergoden hebben overigens besloten dat we dit jaar goed geofferd hebben en belonen ons zaterdag met prachtig weer 🙂

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Doen we Lummel! Top!

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: stinkende eerste stook!

Ik weet niet wat de reden is waarom het percentage laag gehouden wordt, ik heb het wel eens gelezen maar ik ben het vergeten 🙂 Hoe geconcentreerder je je wort maakt hoe sterker de smaken uit de moutko...

In forum Stookforum

8 jaar geleden

In deze hobby is geduld een schone zaak 🙂 Ik kan me helemaal voorstellen dat dat zeker in het begin niet helemaal lukt. Ik kon die bubbels in het waterslot wel wegkijken, ik wilde verder! Inmiddels la...

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Het 2e zakje gist is in ieder geval overbodig geweest, als je suiker had bijgevoegd was het weer tot leven gekomen maar niet met een 2e zakje gist. Ik ben bang dat dat 2e zakje gist toch niet goed naa...

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Bedankt voor de Tip! Ik zal er straks eens langsgaan, ik moet toch ook eens een begin gaan maken met de voorbereidingen 🙂

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Het grote BBQ Topic!

Nou ik zit er wel steeds aan te denken, maar die bbq weegt wel 60 kilo ofzo dus ga ik niet meezeulen... ik laat het over aan de slager. Die komt alles brengen en wij eten het op. Wellicht komt er nog ...

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Danny, idd overmacht. Het is niet anders! Mocht je het redden om later op de avond alsnog te komen dan zou dat superleuk zijn! Er zijn er meer die pas laat komen en dus niet mee eten. Geeft allemaal n...

In forum Stookforum

8 jaar geleden
Pagina 219 / 456