Forum antwoorden aangemaakt

RE: Ozon test

Ik had een klein verloopstekkertje erbij, maar die ik net voor Erik heb opgehaald zat hij er niet bij. Maar je kunt er eenvoudig een eu stekkertje aanmaken.

In forum Stooktips

8 jaar geleden
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak

is voor mij 420 km enkel Ja is een flink eind, we komen nog wel eens in de burut van Cochem, pleuriseind rijden maar daarna lekker aan de wijn met uitzicht op de druivenplantages 😉 Jij woont toch in ...

In forum Bier, Wijn en overige dranken

8 jaar geleden
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier!

Oh ja koelwater niet regelen, gewoon aanzetten, er valt niets meer te regelen in deze opstelling.

In forum Mijn installatie

8 jaar geleden
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier!

Je laat het koelwater alleen door de liebigkoeler lopen, dat is de dunne buis. Dus het korte slangetje bovenop haal je los van het dikke deel, maar je laat hem zitten aan het dunne deel. De lange koel...

In forum Mijn installatie

8 jaar geleden

Valt wel mee, is maar 15 euro waarden dus vrijgesteld. En anders staat het bedrag op de afhaalkaart.

In forum Stooktips

8 jaar geleden

Evds3, ik heb een afhaalberichtje van het postkantoor, jouw ozon generator is er dus ook. Zal hem morgen ophalen en samen met je order versturen. Wel raar, eerst bezorgen ze hem aan de deur en nu krij...

In forum Stooktips

8 jaar geleden

Lekker he, en idd heerlijk bij de pool! Ik drink het vooral op hele warme dagen. Weinig alcohol en lekker fris, je kunt het dus lekker doordrinken! Jammer dat je niet bij de bbq bent, de weersvoorspel...

8 jaar geleden

Doen we Casper!

8 jaar geleden
RE: Het grote BBQ Topic!

Morgen als de kat van huis is heb ik weer een mooi klusje. Runderribs, net geen 4 kilo. Lekker overnight in de rub, morgen op de bbq.

In forum De kookhoek

8 jaar geleden
RE: Verwarmingsmat

En dan een echte Mangrove Jacks Temperature Controller erbij ?

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Jawel hoor

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Mijn vaatjes staan nu ook gewoon buiten hoor. Gaat prima. Heb met koude dagen de warmteriem gebruikt in mijn koude schuur, werkt uitstekend.

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Ik eet geen koolhydraten en kan onbeperkt vlees eten zonder aan te komen. Zodra ik aardappels erbij ga eten zit ik zo weer op de 100. Ben nu al een half jaar heel tevreden over mn gewicht ?

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Ja precies zo! Later zag ik ze nog met spek er omheen, doen we de volgende keer ?

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Gewrichtje met schroevendraaier en botje met tangetje, leuke operatie hoor ? wat losse peesjes weggeknipt. Vergeten fotos te maken, 20 stuks met zn 3en waren zo op. De rest was gelukkig niet thuis, an...

In forum De kookhoek

8 jaar geleden
Pagina 218 / 456