Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Nieuwe speeltjes! Ik werd getipt ? afschieten met zoutkorrels. Hoe bedenken ze het he. |
In forum Grainfather |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Erg de moeite waard Erik! Kost wel wat tijd maar in de tussentiid kun je gewoon werken. Q hele dag op 100 graden, als de kern ongeveer 70 graden is inpakken in folie met boter en wat appelsap en weer ... |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Het heeft niets met stoken te maken maar het is wel een mooi speetje, dit zou iedereen moeten hebben. Morgen mag ik hemgaan testen, het schijnt echt heel goed te werken! Gewoon afschieten die vliegen ... |
In forum Grainfather |
8 jaar geleden |
|
RE: T500 reflux RVS zgan Dat zijn er 4 Chris ? |
In forum Vraag en aanbod |
8 jaar geleden |
|
RE: De stookforum BBQ 30 Juni 2018 Dat is een goeie Leon! Bubbelwater is ook lekker op zn tijd! Ik heb van de Sligro al curry, ketchup, knoflook en mayo gehaald. Dus die hoeven niet. Verder is alles welkom ? |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Dit keer is hij niet helemaal opgegaan. Maar wat is dit lekker zeg! Heeft wel vanaf 11.00 vanmorgen op de bbq gelegen. Het waren 6 ribben maar 1 donderde er meteen uit bij het verwijderen van de folie... |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Stoken in labglas? Ik denk dat iedereen het zich hier wel bewust is hoor. Maar we mogen in onze handjes knijpen dat de nederlandse wet veel regels heeft maar dat er niet gehandhaaft wordt. Nooit verkopen en puur eigen g... |
In forum Mijn installatie |
8 jaar geleden |
|
RE: Zelfbouw grainfather: HERMS mash recirculatie systeem gebouwd. Nou handel... ik zit eerder te denken in het ontwikkelen van een hoogwaardige lichtgewicht versie van de Big Green Egg.... dat ding is zo zwaar dat je hem niet even meeneemt naar een bijeenkomst terwi... |
8 jaar geleden |
|
RE: Stoken in labglas? De glazen labglazen en glazen condensors zijn de enige legale distilleermogelijkheden in nederland is mij verteld door de douane medewerker. Dit niet omdat het slechts kleine hoeveelheden produceert, ... |
8 jaar geleden |
|
RE: De stookforum BBQ 30 Juni 2018 De hottub was vooral HOT hahaha. Het voordeel was dat je daar op een bankje kon zitten en met zijn vijven in dat ding was het moeilijk verdrinken, daar was geen plaats voor. Maar we gaan toch helemaa... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: De stookforum BBQ 30 Juni 2018 Het kan goed hoor! Vorig jaar waren er best veel kinderen bij. Het is echt een leuke camping met veel speelmogelijkheden. |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: De stookforum BBQ 30 Juni 2018 Ik heb Egbert en Grada ook nog meegevraagd maar die hebben elders al een barbecue helaas |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: De stookforum BBQ 30 Juni 2018 Erik, de hottub was toch ook leuk met alcohol ? Warm weer, drank, vlees en Loosdrechtse plassen.... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Zelfbouw grainfather: HERMS mash recirculatie systeem gebouwd. Ik weet niet hoelang ze bezig zijn geweest met de ontwikkeling vsn de Grainfather, maar deze wortkoeler zou direct hun kwaliteitsnormen evenaarden. |
8 jaar geleden |
|
RE: De stookforum BBQ 30 Juni 2018 Mijn schoonvader neemt ook nog een kilo gerookte paling mee. Ik heb de vleesbestelling bijgesteld naar 35 personen, komen er nog wat bij dan is er nog steeds ruim voldoende ? Ik neem ook nog wel een g... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |