Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Nieuwe speeltjes! Je moet ze wel durven eten ? Zoek in youtube maar eens naar de Quaker steak and lube atomic wings challange. Ik heb hun rubs en saus scoville 500.000 Als je hier een portie van op kunt kom je op de wa... |
In forum Grainfather |
8 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Nu krijg ik zin om atomic wings te maken ??? |
In forum Grainfather |
8 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Die gele zijn dus Habanero's idd met een hoge score op de schaal van Scoville, de zwarte zou de milde Poblano kunnen zijn die op het plaatje groen is. Is hij echt zwart of lijkt dat zo op de foto? |
In forum Grainfather |
8 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Die zwarte kan ik niet goed thuisbrengen. |
In forum Grainfather |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Gezellig, superveel plezier Jack! Verkopen jullie of is al het vlees voor jullie eigen vriendengroep? Geniet van een paar mooie dagen met supermooi weer en lekker eten! |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Gewoon proberen Lummel ? zet er een glas melk naast, daar kun je het snel mee neutraliseren als het nodig is. Je kunt ook zelf sambal maken mmmmm???? |
In forum Grainfather |
8 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! p.s. wat peper erbij en op je stake schieten 🙂 Ik bakte zojuist een ei en dacht hetzelfde ? |
In forum Grainfather |
8 jaar geleden |
|
RE: De stookforum BBQ 30 Juni 2018 Chris, weet jij al of je overmorgen komt? Dan kun je meteen Balkencrosser ontvoeren met zn Jeagermeister ? |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Het is ook veel te warm om op een forum rond te hangen. Ik heb net mn zoontje uit school gehaald. Tijd voor wat lekkers.Mama zit in Amsterdam dus samen ff genieten. |
In forum Stel je even voor... |
8 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Je hebt niet alleen verstand van muggen maar ook vliegen 🙂 Ik ga zo wel ff bij de container staan haha, nog niet eens aan gedacht! Als we onze wijze oude Chris toch niet hadden! |
In forum Grainfather |
8 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Ik heb hem! Het is even oefenen maar het lukt nu erg goed! Helaas zijn er veel minder vliegen dan gisteren, zal je altijd zien! Het is echt leuk 🙂 Guerrilla spelen in je eigen huis! |
In forum Grainfather |
8 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes!
|
In forum Grainfather |
8 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Arme arme huisvrouw haha, die paar korreltjes vallen hier niet op hoor, je kunt hier van de grond eten, dan is een beetje zout er op best lekker ? |
In forum Grainfather |
8 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Ahh ooh ??????? |
In forum Grainfather |
8 jaar geleden |
|
RE: Nieuwe speeltjes! Rond de 50,00. Veel geld voor een vliegenmepper maar wel leuk. Denk dat de kids nu ook graag vliegen gaan vangen. Mag pas als ik het zat ben uiteraard ? |
In forum Grainfather |
8 jaar geleden |