Forum antwoorden aangemaakt

RE: De stookforum BBQ 30 Juni 2018

Bedankt Erik! Gaat vast lukken 😉

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Balen Jelle! Kan de auto wel terplaatse gemaakt worden denk je? Als dit straks weer achter de rug is lach je er om joh. Met jouw positieve instelling komt het zeker goed! Geniet van je verdere vakan...

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Alcohol in het nieuws

Bedankt voor deze uitgebreide update Nimrax, fijn dat we onze eigen verslaggever in huis hebben ?? Tot morgen

In forum Het Café (praathuis)

8 jaar geleden

Bedankt @ndre! Morgen een lange dag, wie nam er ook al weer stokbrood mee? Verder zijn we aardig voorzien volgens mij ?

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Het grote BBQ Topic!

Dat ziet er weer lekker uit Marco! Super!

In forum De kookhoek

8 jaar geleden
RE: Alcohol in het nieuws

Zeg Nimrax onze verslaggever, zijn er nog nieuwsberichten over de delegatie uit Duitsland? Is de caravan klaar voor vertrek naar Loosdrecht? Wellicht heeft onze verslaggever nog wat beelden?

In forum Het Café (praathuis)

8 jaar geleden
RE: Nieuwe speeltjes!

Als iets er lekker uit ziet neemt ze het mee. Ben er niet altijd gelukkig mee maar zolang ze dat maar bij de slager, visboer of groenteboer doet kan ik er niet mee zitten. Maar als ze weer met die voo...

In forum Grainfather

8 jaar geleden

Had je zoiets in gedachte Lummel...? Haha geweldig filmpje!

In forum Grainfather

8 jaar geleden

Hahaha nou maar goed dat je niet geproefd hebt dan! Waarom had ze ze eigenlijk gekocht? Ik kan er wel een lekkere marinade van maken om over de gebakken kip te lakken hoor haha, Geinspireerd door jou...

In forum Grainfather

8 jaar geleden
RE: Stel je even voor

Nog een laatste oproep aan iedereen die wil genieten van lekker eten en goede drank! De grote Stookforum Barbcue is morgen al! Laat even weten of je komt! In dit topic lees je er alles over!

In forum Stel je even voor...

8 jaar geleden

Toch heb ik het vermoeden dat die wel eens mee zouden kunnen vallen. Waar heeft Lummelientje ze vandaan dan? Wist ze niet wat ze kocht?

In forum Grainfather

8 jaar geleden

Veel plezier er mee William! Gaat vast goedkomen 😉

In forum Grainfather

8 jaar geleden

Haha da's waar ook. ik kon het niet terugvinden maar daar hadden we het over in het cider topic dus 😉 Ze zitten in de meeneemdoos! Net als Erik zn Champagnegist en nog wat dingetjes 🙂 Het wordt goed w...

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Casper, wat moest ik voor jou ook al weer meenemen naar de bbq? Ik kan het even niet meer terugvinden 🙂

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Hoi Chris, Ik begrijp het helemaal hoor! Je kunt jezelf nu eenmaal niet splitsen. Sterkte straks in Roemenie met het verlies van zoveel dierbaren in korte tijd. Ik hoop dat je er verder ook nog goed k...

In forum Stookforum

8 jaar geleden
Pagina 215 / 456