Forum antwoorden aangemaakt

RE: Het grote BBQ Topic!

In het topic over nieuwe speeltjes waren we terechtgekomen op pepers 😉 Dit topic heeft wat meer te maken met lekker eten dus gaan we hier verder. Ik kreeg op de BBQ verschillende verse pepers en knofl...

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Begrijp je nou dat ik niet op de BBQ kon zijn? 😉 Zeker weten! Mischien als we het volgend jaar op een andere datum prikken huren we gewoon jou in 😉

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Prachtig zeg! Stelletje bourgondiers 😉 Echt super/ Zelfs de eieren met spek zien er spectaculair uit!

In forum De kookhoek

8 jaar geleden
RE: De stookforum BBQ 30 Juni 2018

En de tonijnsalade was ook heel lekker weet niet wie die gemaakt heeft. Dat was Casper, was inderdaad erg goed en alles is ook schoon opgegaan! Het was een topavond! Sommige afzeggers heb ik toch no...

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Ik heb het filmpje van vorig jaar ook nog even bekeken op youtube ? daar staan Chriv en Betweter ook nog bij

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Haha ja het was wel een puinhoop geworden he, maar met een uurtje en vele handen was het weer toonbaar. Troet, jouw makrelen en haring waren geweldig, dat vergeet ook niemand meer. Dat was echt geniet...

In forum Stookforum

8 jaar geleden

mooi filmpje maar als ik nu eens wist wie wie was ? We zouden eigenlijk een fotocollage moeten hebben met de namen er bij 🙂 Maar dat wordt wel erg veel knip en plak werk.

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Jullie ook allemaal bedankt voor een fantastische avond, het was echt heel erg leuk! Deze foto's kreeg ik binnen van Alain, Bedankt!

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Mooi filmpje weer Nim ? Een goede impressie! Ik kreeg van Alain ook nog veel fotos, die probeer ik vanavond nog even te plaatsen ?

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Ik ga rijden, tot straks allemaal!

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Bedankt! Dan is het verder wel goed joh. Dan eten ze maar wat meer vlees, haring en makreel toch 🙂 Top dat je dat geregeld hebt!

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Oh ja dat was Troet, ik kon het even niet vinden. Turks brood is idd ook erg lekker. Voor het intbijt heb ik niets geregeld. Heb wel een mega watermeloen, ook lekker bij het ontbijt.

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Supermarkten hier zitten weer zonder stokbrood, het is soms net een derde wereldland. Kruidenboter is dan weer wel gelukt. Wie kans ziet stokbroden mee te nemen, dat zou super zijn! We hebben volgens ...

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Oh ja, doe ik maandag! Je moet er even een ander stekkertje aanmaken, er zit nu zo'n chinees stekkertje op en er zat geen verloopje bij.

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Oh ja, het is Still Spirits wodka gist geworden, prestige was op 😉

In forum Stookforum

8 jaar geleden
Pagina 214 / 456