Forum antwoorden aangemaakt

RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?

Ik was er graag bijgeweest, wat een feest zal het bij jullie zijn! Als Belgie kampioen wordt voelt dat voor mij ook als winnen! Ik hoop zo dat jullie de volgende ronde ook zo mooi doorkomen ??

In forum Het Café (praathuis)

8 jaar geleden
RE: Druivenstook?

Hier kun je vast wat lezen over de basis van het wijnmaken ? Mocht je niet van wijn houden dan kun je het verstoken, je hebt dan een soort Grappa of een goede basis voor Brandy (Cognac) bij Grappa ver...

8 jaar geleden
RE: Het grote BBQ Topic!

Nou daar zijn ze dan, 3 ribs, hele schaal vol. Lekker nachtje in de rub, ik heb de boombastic van Ptmasterx gekozen, vorige keer had ik het zelf gemaakt. Deze smaakt goed,ben erg benieuwd naar het res...

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Daar ga ik mee aan de slag Jack 🙂 En idd, morgenochtend al beginnen en dan 3-2-1 Ik heb er zin in!

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Wat ging er niet goed dan? Ziet er prachtig uit! Ik mag mijn vrouw de fotos niet meer laten zien omdat ze dan honger krijgt haha Ik ga zaterdag deze klaarmaken, 3x 1500 gram. Moet genoeg zijn voor m...

In forum De kookhoek

8 jaar geleden
Stookwinkel 2 dagen geen verzendingen

Hoi allemaal, Alle bestellingen die vanaf nu op stookwinkel geplaatst worden verstuur ik maandag. Ik ga morgen naar maastricht voor een gezellig buitenconcert van Andre Rieu. Aangezien Maastricht toch...

In forum Stookforum

8 jaar geleden

Met genoeg suiker, azijn en het bakken is hij iets milder geworden. De smaak is heel erg lekker. Als je naar de wc gaat de volgende dag heb je wel weer spijt dat je het genomen hebt. Maar dat is even ...

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Geweldig zeg! Klinkt allemaal weer erg goed. En je foto's geeven een hoop inspiratie! Je kunt er nu ook een lekkere sambal bij maken 🙂

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Ja lekker he! Deze sambal was echt te heet geworden. De smaak was goed maar de scherpte was echt te heftig met al die habanero's en andere soorten er in. Ik heb er uiteindelijk toch nog een gebakken s...

In forum De kookhoek

8 jaar geleden
RE: De stookforum BBQ 2018, er zijn foto's ?

Bedankt Ben! Mooi geschreven, ik heb er ook echtt van genoten. Het was heel gezellig! Leuk dat je erbij was! En die veren zijn gelukkig spreekwoordelijk 😉 Leuk gedaan dat plaatje!, je lijkt Nimrax wel...

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Waar zit iedereen ?????

Daar zijn wij niet moeilijk in hoor 🙂 Volgend jaar kom je maar gewoon langs 😉 Ik woonde daar vroeger ook om de hoek, Loenen a/d Vecht. Heb mijn jeugd vooral in die omgeving doorgebracht.

8 jaar geleden

Waarom kwam je dan niet even langs Ton? Was de wandeling zeker waard!

8 jaar geleden

Tussen Utrecht en Amsterdam Dan was de barbecue voor jou om de hoek geweest 🙂

8 jaar geleden
RE: Kersen...... Alweer

Dan nog even geduld idd. Maar hou die vogels in de gaten hoor! anders een paar netten kopen, die kun je volgend jaar weer opnieuw gebruiken.

In forum Spirits

8 jaar geleden
RE: Kersen...... Alweer

De pruimen moet je op tijd plukken hoor, de takken kunnen afbreken door het gewicht van de pruimen. De takken zijn heel broos. Zonde van de boom 🙂 En voor je het weet gaan de vogels met het kostbare g...

In forum Spirits

8 jaar geleden
Pagina 213 / 456