Forum antwoorden aangemaakt

RE: Kandij poeder?

Hoi Willempy, Kun je de kandij niet gewoon in de blender doen? Zo maak ik ook poedersuiker van kristalsuiker als we pannekoeken hebben gebakken en de poedersuiker is weer eens op 🙂 Met een paar secon...

In forum Het Café (praathuis)

8 jaar geleden
RE: Partijtje Airstll fermentation kits, 19 stuks

Verkocht!

In forum Vraag en aanbod

8 jaar geleden
RE: Partijtje Airstll fermentation kits, 19 stuks

Volgens mij wel Rob, zal ik morgenochtend even voor je checken!

In forum Vraag en aanbod

8 jaar geleden
RE: Wijn maken (eventueel met de koeler en conical fermenter)

Het klnkt lekker, ik ben dol op Champagne! Ik hoop dat je in de buurt komt. Anders heb je alsnog een lekkere mouserende wijn. Zorg alvast voor goede Champagneflessen, normale flessen kunnen snel klapp...

In forum Bier, Wijn en overige dranken

8 jaar geleden
RE: Het grote BBQ Topic!

😉 ja dat vind ik ook lekker Erik maar dat zijn te veel koolhydraten, dus moet ik mijn levensstijl aanpassen snap je 🙂

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Toch nog een gaatje kunnen vinden om te lunchen, wel een verlate lunch maar het was het waard. Deze dry aged Cota a'los aan het bot samen met mn jongste zoontje soldaat gemaakt. Alleen een beetje zout...

In forum De kookhoek

8 jaar geleden
RE: Stel je even voor

Zoveel eer is niet nodig hoor Chris, we maken het forum met zijn allen! Zonder jullie allemaal was het maar gewoon een website, de leden hebben het tot een succes gemaakt. Geniet van je verblijf in Ro...

In forum Stel je even voor...

8 jaar geleden
RE: De stookforum BBQ 2018, er zijn foto's ?

Hoi Jelle, Ik denk dat we het volgend jaar een weekendje eerder doen. Dan komen we niet in de knoop met de TT van Assen en dan is het voor Chris waarschijnlijk ook makkelijker. Maar we hebben nog ev...

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Wijn maken (eventueel met de koeler en conical fermenter)

Ja hoor, dat werkt net zo. De champagneboeren voegen Liqueur de Tirage toe, een suikerwatertje ? De flessen gaan vervolgens met de hals naar beneden voor de hergisting op fles. Als dat klaar is bevrie...

In forum Bier, Wijn en overige dranken

8 jaar geleden

Sssst da's product placement ?

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Ook allemaal erg lekker lummel! Jij maakt ook lekker spul hoor! Je Bouilabaise doet mij nog watertanden! Morgen heb ik niet veel tijd omdat er ontzettend veel in te pakken is na mijn 2 extra vrije d...

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Die fotos van jou maken mij altijd hongerig. Dat tewijl ik net zelf van een familie bbq af kom. De ribs vielen bij iedereen erg in de smaak en iedereen verbaasde zich over de hoeveelheid vlees op deze...

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Dat is een goed idee! Maar het Gin Tonic ijs staat ook nog op mn verlanglijstje ? Zelf bacon maken staat ook nog op mn lijstje. Voorlopig verveel ik me niet ?

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Haha bijna niet meer! Ik heb net nog 2 ribbetjes op als lunch, ik had niet verwacht dat er zoveel vlees aan zou zitten. Ik heb de bbq saus overigens niet zelf gemaakt maar uit een flesje, hij is erg l...

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Lekker, maar van 1 zit ik bomvol! Morgen een bbq bij familie, dan neem ik de rest mee. Maar wat een lading vlees zit hier op zeg....

In forum De kookhoek

8 jaar geleden
Pagina 212 / 456