Forum antwoorden aangemaakt

RE: Wijn maken (eventueel met de koeler en conical fermenter)

Dit is zijn antwoord. Helaas nog geen duidelijkheid, maar ook zij kunnen er niets aan doen. Beste Jan, Helaas geen idee omdat ik dit zelf 1 of 2 dagen van te voren hoor. Voor ons ook altijd spann...

In forum Bier, Wijn en overige dranken

8 jaar geleden

Ik ga hem nu mailen.

8 jaar geleden

Als het op tijd komt wil ik wel de volle 50 liter, anders rij ik 2 uur voor 25 liter sap. Ik dacht dat jij ook al 50 liter had gereserveerd toch? We kijken het wel even aan. Heb verdomme 2 kinderen di...

8 jaar geleden

Laten we zeggen dat als het volgende week niet komt dat ik dan oversla. Als je wilt kan ik mn 60 liter Speidel vat aan je verzenden hoor. Daarin kun je het in 1 keer waterdicht vervoeren.

8 jaar geleden

Dan wachten we nog heel even af. Met wat geluk komt het nog voor mn vakantie. Kan het in mn vakantie lekker vergisten. Hoop het zo he!

8 jaar geleden

Nu overal de kersen al lang en breed in de winkel en op de markt liggen had ik het sap al wel verwacht inmiddels. Als het voor de 25e komt haal ik het nog af. Ik heb in Frankrijk mn 1e reservering st...

8 jaar geleden

Lummel, ik zit een beetje in de knoei als het sap begin augustus komt. Ik ben vanaf 26 juli 1 a 2 weken weg, zal je net zien dat het dan komt. Mocht dat zo zijn mag je mijn reservering van 50 liter we...

8 jaar geleden
RE: De stookforum BBQ 2018, er zijn foto's ?

Wat balen man! Staan ze ergens op camera? Zo vervelend dit soort dingen. Sterkte, ook voor je zoon natuurlijk ?

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Vraag over eerste batch mash

Laat het maar een tijdje met rust met de deksel er op. Ook niet steeds open maken en roeren. Het komt vanzelf goed. Geduld in deze hobby is echt noodzakelijk.in het begin zat ik ook over deze zaken i...

In forum Stooktips

8 jaar geleden
RE: Vraag over eerste batch mash

Heb je zelf suiker aan het sap toegevoegd of is de SG 1080 puur op basis van wat in de pakken sap zat? Je geeft zelf al aan dat het perensap een stuk dikker is. Dat kan een vertekend beeld geven. Je d...

In forum Stooktips

8 jaar geleden
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak

ik heb 22 juni gebotteld. Nee niet bang voor bommetjes, gekoeld openen ze vrij rustig merk ik nu. Het zijn flesjes van een halve liter en heb 1,5 carbonationdrop per flesje gebruikt, Dat is niet ove...

8 jaar geleden

Het laatste testpakket Mangrove Jacks Cider heb ik nu ook in de emmer gedaan. DDM heeft de appel vlierbes gemaakt en deze hebben we bij de barbecue mogen proeven. Deze was erg lekker! Zelf ik de appel...

8 jaar geleden
RE: Het grote BBQ Topic!

Hoi Jack, nee bij barbqshop.nl Maar ik heb nog geen verzendbevestiging helaas. 2 dagen geleden besteld. Ik denk dus niet of ik mn vlees vanavond al in de rub kan zetten. Anders maar zelf weer een rub...

In forum De kookhoek

8 jaar geleden

Mijn cider van het Mangrove Jacks pakket is inmiddels op volle kracht gekomen met de Carbonation Drops, je schiet de kroonkurk tegen het plafond. Een dikke schuimkraag in het glas die overigens wel vr...

8 jaar geleden
RE: Het grote BBQ Topic!

Mooi stukje vlees...... Toppie Was echt een topper, weer reversed sear, hij was te dik om ineens te doen. Morgen weer varken er op, Boston Butt komt vanavond binnen 🙂 Ze vragen hier al een paar dagen...

In forum De kookhoek

8 jaar geleden
Pagina 211 / 456