Forum antwoorden aangemaakt

RE: Kirsch van morellen (zure kers)

Hoelaat gaan jullie erheen.? Ik pak mijn bestellingen vanavond zoveel mogelijk in, dan heb ik morgen meer tijd. Ik breng om 8.30 mn zoontje naar school en kan dan rond 9.30 in de Betuwe zijn. Kom ik n...

In forum Spirits

8 jaar geleden

Ik ga mijn sap in 1 ton vergisten. 5 liter wordt limonade en 45 liter ga ik vergisten. Ik moet nog even berekenen hoeveel glucose ik ga toevoegen. Een procentje of 10 alc. is mooi. De stookwijn is o...

In forum Spirits

8 jaar geleden

Oh ja ik zie het nu. Ik denk dat ik pas s'avonds ga. Ben overdag iets te druk denk ik.

In forum Spirits

8 jaar geleden

Nu krijg ik net een mailtje dat we het sap maandagavond kunnen komen halen, dat red ik nog wel. Dan doe ik toch nog mee!

In forum Spirits

8 jaar geleden

We hebben besloten een weekje vroeger met vakantie te gaan, ik zie dus af van het Kirsch project, tenzij het pas na 6 augustus binnen gaat komen maar dat kan haast niet. Ik ben er niet bang voor dat d...

In forum Spirits

8 jaar geleden
RE: Distillaat grijs na verdunnen, wat gebeurt er?

Ik verdun rechstreeks uit de kraan, maar hangt er van af waar je woont. Hier is het kraanwater echt prima.

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Distillaat grijs na verdunnen, wat gebeurt er?

Meestal zijn het idd de olien, dit noemen we het Ouzo effect. Ik heb de topic titel overigens iets aangepast ?

In forum Stookforum

8 jaar geleden
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?

Verplicht eigen tentje meenemen en dan huren we de hele camping af. En natuurlijk Jack als Barbecue master ?

In forum Het Café (praathuis)

8 jaar geleden

Pffff dat zal een bende geven zeg.

8 jaar geleden

Klinkt goed, en dat je hem snel voelt zal zeker wel bij deze temperaturen. Geniet er van man! En idd op naar de 2000 leden! Al zou ik me geen raad weten als alle 1000 leden allemaal iedere dag zouden...

8 jaar geleden

Jaa lekker! Smaakt goed! 😉

8 jaar geleden

Doe mij er ook 1, ik zit vol van de cider.....

8 jaar geleden

He Jan, zie dat je hebt 1000 leden. Gefeliciteerd man. Ik neem er een Bloody Mary op! Ja mooi he! staat net ff wat beter op de hoofdpagina! Proost man!

8 jaar geleden
RE: Stel je even voor

Harries en Denjo, welkom bij de club! We zitten nu op 1000 leden! Weer een mijlpaal voor het forum!

In forum Stel je even voor...

8 jaar geleden
RE: Wijn maken (eventueel met de koeler en conical fermenter)

Idd wakker gemaakt haha. Ik kreeg hem ook net Ik wacht nog even. Bestel maar bij hoor. Vorig jaar waren ze uitverkocht dus er is vast wel iemand die het eventueel wel wil hebben. Zit ik straks de rest...

In forum Bier, Wijn en overige dranken

8 jaar geleden
Pagina 210 / 456