Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Lummel, kun je niet iets eerder komen? Gezellig man! Ik zie net dat er in meteren ook een 3 zussen is. Erik, mochten we elkaar onverhoopt mislopen spreken we daar wel af voor een bakkie, of een vroe... |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Dan zien we elkaar morgen wel Erik, ik app je wel als ik er ben. En anders ga ik wel koffie drinken in Tiel ofzo. Ben redelijk bekend in de omgeving 😉 We kunnen ook die Bas Lubberhuizen gaan lastigval... |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Kalfsspareribs staan in de rub, er is morgen niemand thuis dus alles is voor mij 🙂 De lunch gaat het niet worden dit keer, want ik ga eerst in de betuwe het morellensap ophalen 😉 Dit wordt een lekker ... |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Takken versnipperaar/hakselaar Toch zou ik het heel leuk vinden om een dergelijk filmpje te zien Andre 😉 |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Vraag over eerste batch mash Als je SG van 1080 je SG was incl de suiker die je hebt toegevoegd dan is nu gewoon alle suiker vergist en heb je een alcoholpecentage van waarschijnlijk tussen de 10 en 11% Perensap kan wat dikker ... |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Ik ontbijt regelmatig met een klein bakje salade van Albert Heijn, maar ik haal eerst het bakje dressing er uit en dat gaat direct de prullenbak in. Dat vervang ik door een scheut goede olijfolie, van... |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! 20 jaar geleden was het zo bijzonder als je ergens een burger kreeg die zo groot was dat het broodje bovenop met een prikker vastgezet moest worden. Tegenwoordig is het bijna standaard, burger lekker ... |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Idd, is zonde. je kunt er een lekkere zelfgemaakte salsa overheen doen, of een zelfgemaakte mayonaise, Ik had wel ketchup uit een flesje maar is goede ketchup van Fooddelicious. Hier komen ook al mi... |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Het grote BBQ Topic! Vandaag van 1,5 KG Bommelse Blonde gehakt 7 dikke hamburgers gemaakt. Niet iedereen was thuis dus helaas moest ik er 3 op eten. Eerst indirect tot 50 graden, daarna nog ff stevig de fik er onder. Erg... |
In forum De kookhoek |
8 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Jan, het lege kratje waar alle drankflessen in zaten die je hebt weg gemieterd ;-), zit statiegeld op bij de Jumbo. Verder belde microsoft afgelopen vrijdag telefonisch weer dat je nog steeds in mijn ... |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers)
|
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Hahaha kijk maar joh, ik zal kijken of ik toch wat eerder kan gaan rijden is wel leuk je even te spreken weer. Anders rijd ik toch wat langzamer joh 😉 Lijkt me leuk je nog even te treffen, het is ee... |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Kun je er geen ventilator op richten? Ik deed dat ook altijd en dan met een band eromheen waar ik ice-packs tussen stak. (Alleen die ben ik kwijtgeraakt tijdens de barbecue hahaha). Die heb ik nu in ... |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Champagne. Ik dacht even aan Wodka van Still Spirits maar die gaat keihard. Champage vergist heel kalmpjes aan. Ging vorig jaar ook heel goed. De wodka gist van Prestige doet alles wel kalmer aan hoor... |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Kirsch van morellen (zure kers) Kapisjon zou ook meedoen maar ik hoor hem niet meer zo vaak. Deden er nu nog meer mee? Dumo wilde ook graag maar die zat met de afstand. |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |