Forum antwoorden aangemaakt

RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?

Een heerlijke zelfgemaakte whisky van onze eigen Dirk (DDM) Ik vond het erg gezellig met jullie vanmorgen dirk! Ik zie je weer bij de BBQ!

In forum Het Café (praathuis)

8 jaar geleden
RE: Brouwerij "De Plukker"

Gaaf uitstapje Erik! En leuk dat je dit verslag met ons deelt ? Top!

In forum Het Café (praathuis)

8 jaar geleden
RE: Echte franse suikermais kopen in nederland

Daar had ik ook aan zitten denken Mick, maar tijdgebrek.... Moet nog hoop doen helaas. Enzymen erbij was een mooie snelle oplossing. Ben benieuwd. Mischien vanavond nog even meten. 🙂 Hoe dan ook een l...

In forum Stooktips

8 jaar geleden

Uiteindelijk toch de pan op het vuur gezet, in iets meer dan een uur tijd goed gaar gekookt. De meeste korrels vallen vanzelf uit elkaar, anderen blijven helaas heel. De staafmixer trekt het niet. Vol...

In forum Stooktips

8 jaar geleden

Ik ben ook benieuwd of Chris rood of geel meekrijgt. De rode waren aardig ingedeukt tijdens het droogproces, dat is in de pan met water inmiddels niet meer het geval. De pan lijkt een heel stuk voller...

In forum Stooktips

8 jaar geleden
RE: Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier!

Thanks! Het probleem is ontstaan nu ik voor de belastingdienst de btw in belgie moet afdragen aan belgie en niet aan nederland. Nu zouden alle andere landen die bestellen de nederlandse btw moeten bet...

In forum Mijn installatie

8 jaar geleden
RE: Stel je even voor

Dag Dimidoedel, welkom! In zuid Limburg hebben wij ChrisV, hij zal zich zo wel melden want hij is nooit te beroerd om iemand mee te laten kijken 😉 Wat betreft de papierenrommel, als particulier ma...

In forum Stel je even voor...

8 jaar geleden

Gelukkig Erik, dit probleem is bijna bij niemand zichtbaar. Je bent pas de 2e die hier iets van gemerkt heeft. Bekijk je de site op een andere computer, browser of op je telefoon dan zal je zien dat d...

8 jaar geleden
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter

Goedemorgen Jac, Fijn dat dat is opgelost he 🙂 Heel fijn dat je een Nederlandse handleiding wilt maken! Daar help je vele nieuwkomers mee! Bedankt!

In forum Bieren en wijnen

8 jaar geleden

Deze plant geeft een gen dat er voor zorgt dat hij zijn eigen suiker niet als brandstof kan aanspreken heb ik gelezen. De suiker is dus al suiker en hoeft niet eerst te worden omgezet van zetmeel in s...

In forum Stooktips

8 jaar geleden

De btw was niet in rekening gebracht, sorry Erik. Er is een storing die slechts bij enkelen te zien is. Een combinatie van browser en bestellen met een buitenlands ip nummer. Ik krijg de storing er n...

8 jaar geleden

Klopt Chris (ik hoop ook stiekem dat Jan wat overhoud om mij te laten proeven). Ik vind alleen het soepje er niet smakelijk uitzien maar dat zegt natuurlijk niets. En dan is dit alleen nog maar mais ...

In forum Stooktips

8 jaar geleden

Ik vroeg mij idd af waarom je daar blij om bent ? Ik lees veel goede dingen over de corn shine en wil er gewoon meer van weten, ook eens kijken of mn kleine moutmolen bestand is tegen de grote maiskor...

In forum Stooktips

8 jaar geleden

Waarom Erik? ?

In forum Stooktips

8 jaar geleden

Dag Erik, check de email even. Er was een fout bij de order.

8 jaar geleden
Pagina 244 / 456