Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Rum van melasse stoken Keurig gedaan Jan krijgen we tenminste geen 380 topis over rum van melasse stoken. Dat is de bedoeling Pino 🙂 Als iemand het leuk lijkt om eens een bewezen goed recept te vertalen in goed leesbaar ... |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: kan ik eerder gebruikte houtsnippers hergebruiken? Neem 30 juni allemaal wat eikenhout mee, als het vlees dan op is hebben we nog wat te doen 😉 |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: rietsuiker melasse behoefte @ dewittelinde Ik moest even zoeken voor ik je berichtje gevonden had, je had gereageerd op een bericht uit 2017. Het beste kun je bij een groot topic als dit op het eind regeren, dan staat het op vol... |
In forum Vraag en aanbod |
8 jaar geleden |
|
RE: Rum van melasse stoken Ik heb voor de rum een opzetje gemaakt, deze blijft bij de recepten nu automatisch bovenaan staan. Voor variaties verwijs ik dan weer door naar dit grote rum topic. |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
Rum van melasse basis recept Een prima basis rum recept voor 30 liter mash. Pas de hoeveelheden aan voor grotere of kleinere hoeveelheden mash. Dit recept is een basis en het is niet de intentie geweest een perfect recept te schr... |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Rum van melasse stoken Mensen zien door de bomen het bos niet meer, 14 paginas rumtalk en toch openen nieuwelingen een nieuw rum topic omdat ze een basisrecept willen. waar uiteindelijk dezelfde informatie word gepost. Dus... |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Rum van melasse stoken We zouden een paar basisrecepten kunnen toevoegen als een tried and true recipy, zoals ze dat op homedistillers doen. Zoiets als deze bijvoorbeeld: Dan hebben we kwaliteitsrecepten waar mensen zelf o... |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: maismeel - havermout whiskey ... Ik weet overigens niet of er in havermout ook enzymen aanwezig zijn, als dat niet zo is dan heeft het 2 uur maischen geen nut en vergist je alleen de toegevoegde suiker. Dat wil niet zeggen dat je de ... |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: maismeel - havermout whiskey ... Ik denk niet dat het een flop gaat worden hoor, gewoon proberen! Doe ik ook ? Succes! |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: maismeel - havermout whiskey ... Hoi Patrick, De copperdome heb je morgen in huis! Is het roggebrood recept niet leuk om mee te beginnen? Goedkoop, eenvoudig en ontzettend lekker. Klik hier Ik ben zelf bezig met djt experiment, nog g... |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Appleton rum Is dat jouw minibar? ? |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Appleton rum Stookforum is af en toe gewoon een vage site ? We houden de fotos tegoed ? |
8 jaar geleden |
|
RE: Echte franse suikermais kopen in nederland late rijpen en een combine huren , 350 euro rost hij er een hectare af hebben we wel genoeg voor ons allen denk whaa. volgend jaar maar een stukje land huren bij Dumo Dat zou gaaf zijn, een eigen sto... |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Appleton rum Geniet er van! Of het nu voor werk of prive is, ik denk dat je er sowieso wel van kan genieten toch! Kun je daar nog Jamaican Rum inside informatie lostrekken van de locals? Proost! |
8 jaar geleden |
|
RE: Echte franse suikermais kopen in nederland Of een paar plakken roggebrood 😉 @chris, wat leuk weer! ben heel benieuwd! Maar verse, moeten we dan zelf kolven gaan afschrapen of wat moet ik mij daarbij voorstellen? Ik heb het gevoel dat we weer e... |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |