Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Echte franse suikermais kopen in nederland De droge gaat normaal ook nog door de schrootmolen. Dan heb je dus Cracked corn. Maar je kunt het dus ook nog laten wellen en koken begrijp ik. |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Echte franse suikermais kopen in nederland Ik denk dat we het maar eens moeten gaan doen. Als Chis verse regelt en ik bestel een zak droge, dan gaan we gewoon moonshine maken en het verschil proeven! En dan gewoon blank, zonder eiken, de echt ... |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Frambozen Schnapps van diepvries frambozen 1 flesje ligt nu in de vriezer. Nadat ik mn zoontje uit school heb gehaald mag ik een glaasje van mijzelf 😉 Ik laat wel over voor de bbq hoor, mn appelschnapps is ook erg lekker en daar heb ik nog wel... |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Echte franse suikermais kopen in nederland Dan moet je op de amerikaanse fora kijken, daar speelt dat veel meer omdat die mais daar ook veel eenvoudiger te krijgen is. |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Frambozen Schnapps van diepvries frambozen Ik heb daar nog niet bij stilgestaan Dirk, met de appels was dat aroma uiteraard niet zoveel aanwezig. Het is in ieder geval een goede reden om hem eens een keer goed schoon te maken. De zadels zijn e... |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Frambozen Schnapps van diepvries frambozen Zo ziet de buit er nu uit 🙂 De rest van de flessen krijgt nog een labeltje. Ik zal proberen wat over te houden voor de bbq. Ik durf oprecht te zeggen dat deze minstens zo lekker is als die van Lubberh... |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Echte franse suikermais kopen in nederland Leuk Chris! Ben benieuwd! Zou het uitmaken of je vers of gedroogd gebruikt? Iemand ervaring? |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Frambozen Schnapps van diepvries frambozen Na verdunnen 5 stuks 750 ml flessen van 45%. Deze gaan alleen nog maar lekkerder worden als ze even hebben gerust. De reflux zit er nu op om de laatste alcohol er uit te krijgen en zelfs die ruikt nog... |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Frambozen Schnapps van diepvries frambozen Mijn vrouw komt binnen en zegt wat ruikt het hier lekker! Ze denkt dat zelfs zij hier af en toe wel een borreltje van gaat nemen. Normaal drinkt ze alleen zoete meuk 😉 |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Frambozen Schnapps van diepvries frambozen Ondanks dat er maar 18 liter in de boiler zit kwam het toch nog dopor de condensor heen. Snel teruggekieperd en antischuim er bij. Gebruik ik eigenlijk nooit. Nu van genezen 🙂 De geur die in het disti... |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Echte franse suikermais kopen in nederland Hoi Chris, suikermais wordt in nederland vrijwel niet verbouwd vanwege de weinige zonuren die wij hebben. Weet je zeker dat het suikermais is en geen snijmais voor het vee? |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Frambozen Schnapps van diepvries frambozen Dit was de "rommel" die met de schuimspaan er af te scheppen was. |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Frambozen Schnapps van diepvries frambozen 2 dagen geleden heb ik de boel overgeheveld, een flinke berg rommel bovenop kon ik zo met de schuimspaan er af halen. De rest netjes overgeheveld. Nu 2 dagen later een mooi laagje gist op de bodem en ... |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
Echte franse suikermais kopen in nederland Ik hoor vaak dat echte suikermais in nederland niet te koop is, enkel als verse kolf maar niet in een zak als korrels zoals wij ze zouden kunnen gebruiken. Dat het hier niet verbouwd wordt doordat we ... |
In forum Stooktips |
8 jaar geleden |
|
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak Ik gooi ze er op als ze binnen zijn, ze gaan 2,95 kosten per zakje. Het zal nog niet veel zijn wat er binnenkomt hoor. Eerst een paar op proef om te kijken of het wat is 🙂 |
In forum Bier, Wijn en overige dranken |
8 jaar geleden |