Forum antwoorden aangemaakt

RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak

Hoe gebruik je de vaatjes? Zit daar ook weer koolzuur op aangesloten? Dan is carbonatie op vat mischien iets te veel van het goede?

In forum Bier, Wijn en overige dranken

8 jaar geleden

Ze staan nog niet op de site omdat ik niet weet hoeveel er precies binnenkomen. Maar morgen zouden ze er moeten zijn en dan zet ik ze er op. Dan weet ik ook wat ze moeten kosten

8 jaar geleden
RE: Tomatenwijn

Haha geweldig, zien we je ook weer eens in het echt Nim!

8 jaar geleden

Deze gaan het worden, 3,3 gram per klontje. Nu weer bedenken hoeveel ik in 1 flesje van een halve liter doe. Mijn 4 gram in een 33cl flesje zoals aan het begin van dit topic was vrij heftig 🙂 Dat is 1...

8 jaar geleden

In mijn buurt geen veilingen volgens mij, ook de kwekers zitten volgens mij meer in het zuiden dan in het oosten van het land. We blijven zoeken! Tomatenwijn zal er komen!

8 jaar geleden
RE: Roggebrood wisky stook

Brilletje, volg dit topic maar: Staat sinds vanmorgen te gisten. Wel zullen zien wat er uit komt. Het resulaat zal in de buurt komen van wat je kunt maken van jouw meelvoorraad. Het bijzondere v...

In forum Spirits

8 jaar geleden
RE: rietsuiker melasse behoefte

Een paar mensen hebben iets meer genomen om het project snel doorgang te laten vinden. Wellicht is er nog iemand die 20 liter minder wil nemen. Even afwachten 😉 Komt vast goed!

In forum Vraag en aanbod

8 jaar geleden

Nog geen goedkope tomaten kunnen vinden. Op de markt enkel trostomaten. Volgens de marktkoopman zijn die nou eenmaal duurder. Ruik maar en ruik maar eens aan de supermarkttomaten, dan merk je het vers...

8 jaar geleden
RE: rietsuiker melasse behoefte

Ik hoop dat dat nog gaat lukken Brilletje, wellicht kan Pino nog wat afsnoepen van bestaande orders. En anders zie ik zo voor me dat er dit jaar een 2e IBC vat moet komen!

In forum Vraag en aanbod

8 jaar geleden

Voor bovenstaand Mangrove Jacks pakket wacht ik nog heel even om hem op te starten. Ik heb met pinksteren bij een concurent een mooi kroonkurkapparaat besteld met pinksterkorting...., 48 halveliter fl...

8 jaar geleden

Succes! Dat gaat vast goedkomen!

8 jaar geleden
RE: Moonshine van Meergranen broodmeel, Kellogs en ruwe rietsuiker ?

Hahaha zo is dat Chris! Nu maar hopen dat we een een leuk receptje te pakken hebben! Ik moet overigens wel een keer stoppen met dingen maken want ik heb nu al 4x 25 liter staan dat gestookt moet gaan ...

In forum Spirits

8 jaar geleden
RE: Moonshine van Meergranen broodmeel, Kellogs en ruwe rietsuiker ?

Jullie hebben ook zeker gelijk, maar ik wilde zo meteen wat zuurstof toevoegen in de mash. Ik had eerst een tuinslang waarbij je duidelijk het rubber proefde als je er uit dronk. Dat is met deze hele...

In forum Spirits

8 jaar geleden
RE: EZ filter dingetje

Hoi Mark, laat je er voor gebruik wel eerst wat water doorheen lopen om te spoelen? Zo raak je van de losse deeltjes af.

In forum Stookforum

8 jaar geleden
Meergranenborrel, klaar in 1 week, Tried and True Recipy

Pff ik lijk wel gek, in die warmte een experiment te doen voor een resultaat dat mischien helemaal niet te zuipen is. maar ik doe het toch 😉 2 Kilo broodmix Meesterlijk Broodmeel, meergranen, By Rober...

In forum Spirits

8 jaar geleden
Pagina 248 / 456