Forum antwoorden aangemaakt
|
RE: Experiment 2 met ontbijtkoek Egbert, leef je nog? We zijn zo benieuwd naar je ontbijtkoek stook! ? |
In forum Recepten |
8 jaar geleden |
|
RE: kan ik eerder gebruikte houtsnippers hergebruiken? Wijnvaten krijgen vaak een 2e bestemming als whiskyvat. Als ze vervolgens uitgewerkt zijn als whiskyvat worden ze soms vermalen tot snippers en belanden ze bij Stillspirits in zakjes 🙂 Het kan dus wel... |
In forum Stookforum |
8 jaar geleden |
|
RE: rietsuiker melasse behoefte Ik heb al 20 cannetjes vol . vanmiddag de rest. Het ibc vat daar zit geen statiegeld op. Dan heb je dus echt een mega vergistingsvat staan! |
In forum Vraag en aanbod |
8 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Dag Sander, welkom hier! De meningen lopen uiteen, ik zelf zou beiden niet doen. Hoewel in het Barrel 674 pakket wel klaringsmiddel is toegevoegd zou ik het toch op de natuurlijke weg laten klaren. ... |
In forum Stel je even voor... |
8 jaar geleden |
|
RE: rietsuiker melasse behoefte Leuk dat ze mijn naam in de kist hebben gebrand he 🙂 Haha. Ik hoop dat het geluk brengt! Veel succes met vullen vandaag Pino, ik hoop dat de zon de melasse lekker vloeibaar maakt en dat de tankjes z... |
8 jaar geleden |
|
RE: Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken? Ik zit weer aan een lekker glaasje Calvados, het is niet veel meer, maar ik heb deze nog overgehouden aan de appels ontsappen met enzymen proef. Nog even van genieten nu het nog kan ? |
In forum Het Café (praathuis) |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Jac krijgt komende week een nieuwe fermenter en deze gaat retour naar mij. Ik zal hem nalopen en kijken wat er mee moet gebeuren. We zorgen in ieder geval dat Jac nu eindelijk kan geen brouwen! |
In forum Bieren en wijnen |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Hoi Jac, In dit geval heeft het vervangen van de kraan dan ook geen nut als hij ook met de blindblaat lekt. Ik zit te kijken naar de werkng van Tri-Clamps en ik zie dat er vaak aan de binnenkant van d... |
8 jaar geleden |
|
RE: rietsuiker melasse behoefte Deze plaats ik even namens Pino, jullie melasse is gearriveerd! |
8 jaar geleden |
|
RE: Frambozen Schnapps van diepvries frambozen De frambozen zijn nu aardig uitgegist. Heel af en toe nog een bubbeltje, maar kan ook komen door het opwarmen van het huis met dit weer. Volgens de hydrometer is al het suiker vergist. Wel een mooi ge... |
In forum Spirits |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Hoi Erik, Ja, ik ben en toendertijd achteraangegaan maar toen hadden zij ze niet in het assortiment en konden ze ze ook niet bestellen. Nu staan ze sinds een week in het ordersysteem maar de voorraad ... |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Dan wachten we even de reactie van Jac af! Hoop dat dat het is. Die ring zit dus niet in het doosje van de kraan, maar zit bij de fermenter in. Het is de ring die bij de fermenter gebruikt is om de st... |
8 jaar geleden |
|
RE: Stel je even voor Welkom Jac, leuk dat je erbij bent! Een forum met gezellige hobbystokers en brouwers, kortom levensgenieters ? Ik heb je vraag mbt de Dual Valve kraan vanmiddag al aangekaart in het volgende topic: I... |
In forum Stel je even voor... |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter En als hij meeleest, ook even meeschrijven en foto's plaatsen 🙂 Als dat lukt, niet iedereen is er handig mee. Vooral de foto's. Vanaf een mobiel lukt het niet iedereen. Hij gaat het wel proberen. |
8 jaar geleden |
|
RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter Bedankt voor jullie snelle antwoorden! Ik heb hem geadviseerd ook hier mee te lezen en indien mogelijk ook even aan te melden. Ook zal ik de fabrikant eens vragen of er wel eens dergelijke problemen v... |
8 jaar geleden |