Forum antwoorden aangemaakt

RE: Brouwen in de Grainfather Conical Fermenter

Ik had wel meteen gevraagd of hij hem wel op zijn kop heeft gezet en dat was wel het geval. Het ligt volgens hem ook niet aan de kraan zelf, deze is prima. Ik ga nog eens uitzoeken of er elders nog me...

In forum Bieren en wijnen

8 jaar geleden

Hoi mannen, ik heb zojuist gesproken met een eigenaar van een Conical Fermenter die zijn Dual Valve kraan heeft gemonteerd. Het lijkt dat de Tri-Clamp iets te groot is en daardoor blijft hij een beetj...

8 jaar geleden
RE: rietsuiker melasse behoefte

Zo dat is weer lekker snel zeg! Fijn dat je net als vorig jaar weer warm weer erbij hebt! Dat helpt aanzienlijk bij het vullen. Verwacht je de jerrycannetjes ook vandaag? Maak maar weer zo'n leuke ...

In forum Vraag en aanbod

8 jaar geleden
RE: Tomatenwijn

Dan ga ik daar naar op zoek Erik en Chris! Ik heb nu al van meerdere kanten gehoord dat het erg lekker kan zijn!! Hoop dat ik ook zoiets lekkers kan maken met tomaten.

In forum Bier, Wijn en overige dranken

8 jaar geleden

Welke bevatten meer vruchtvlees dan? Ik wil zoveel mogelijk sap en dus minder vruchtvlees. Zo kan ik de wijn zo puur mogelijk maken met vrijwel geen water. Alleen dat wat nodig is om de glucose op te ...

8 jaar geleden

De tomaten lijken deze week sterk in prijs te gaan dalen. Opletten op koopjes. Morgen en overmorgen is het hier weer markt. Eens in de gaten houden wat de prijzen doen. Zou het soort tomaat nog veel ...

8 jaar geleden
RE: Odin's Roggebrood Whisky. Tried and True Recipy

Zo, daar gaan we weer!

In forum Spirits

8 jaar geleden

Top Marco! Heel veel plezier er mee! Ik heb vandaag vernomen dat de chillers niet lang meer gaan duren, ze verwachten ze ieder moment binnen. Ik hoop dat ze dan snel hier zullen zijn.

8 jaar geleden

Nou die werkt wel heel erg goed!

8 jaar geleden
RE: Razendsnelle sprankelende appelcider in de maak

Heb je er nog meer? Dan lekker koel zetten dan is de kans kleiner dat er wat gebeurt. je weet nu wel zeker dat er koolzuur inzit 😉 Met dit mooie weer lekker vlot opdrinken.

8 jaar geleden
RE: rietsuiker melasse behoefte

Pb ook niet bij de spam? Ik heb er 3 gehad die waren geweigerd door de spambox, die komen dan als foutmelding bij mij aan. Die heb ik daarna handmatig doorgestuurd. Als er meer mensen zijn waarbij het...

In forum Vraag en aanbod

8 jaar geleden

5.2 is wel netjes voor een cider. Maar een klein beetje meer kan geen kwaad. Ik heb nog wel wat glucose liggen. Gewoon doen ?

8 jaar geleden

? ik weet alleen nog niet of hier glucose bij moet, het is zo laag in alcohol dat het mischien niet nodig is.

8 jaar geleden

Ik heb zojuist deze besteld, ze zijn er in heel veel smaken. Goed voor 23 liter cider. Een zak met concentraat net als de bierpakketten en de Barrel 674 maar dan van appelstroop. Komt volgende week me...

8 jaar geleden
RE: Partijtje Airstll fermentation kits, 19 stuks

Die staat er niet op, waarschijnlijk omdat het ook bij de groothandel geen hardloper is. Maar je kunt er van uit gaan dat ze het doen hoor. Anders hoor ik het wel ?

In forum Vraag en aanbod

8 jaar geleden
Pagina 250 / 456